Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ عرضه گوشی های سری ردمی نوت 13 مشخص شد

تاریخ رونمایی گوشی های سری ردمی نوت 13 مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی‌های سری ردمی نوت 13 خود در تاریخ 30 شهریور (21 سپتامبر) در کشور چین است. بنا به پوستر رسمی منتشر شده توسط این شکرت، قرار بر آن است تا رویداد رونمایی در ساعت 7 عصر به وقت محلی (11 عصر به وقت UTC) آغاز شود. در این رویداد، سه مدل از گوشی‌های ردمی نوت 13 از جمله مدل‌های “ردمی نوت 13 فایوجی، ردمی نوت 13 پرو و ردمی نوت 13 پرو پلاس” معرفی خواهند شد.

در این پوستر، گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس در سمت چپ و گوشی ردمی نوت 13 پرو در سمت راست تصویر، به چشم می‌خورند. همان‌طور که مشاهده می‌‌شود، پیشرفته‌ترین گوشی این سری ردمی (یعنی ردمی نوت 13 پرو پلاس) دارای صفحه‌نمایش خمیده (منحنی شکل)، قاب پشتی بافت‌دار چند رنگی؛ می‌باشد.

تاریخ عرضه گوشی های سری ردمی نوت 13 مشخص شد

هر دو گوشی ردمی نوت 13 پرو و ردمی نوت 13 پرو پلاس، از لحاظ تنظیمات دوربین، از یک جزیره دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 200 مگا‌پیکسلی که انتظار می‌رود همان سنسور ایزوسل HP3 کمپانی سامسونگ (به کار گرفته شده در گوشی ردمی نوت 12 پرو پلاس) باشد؛ بهره می‌برند. علاوه بر این، با استناد به شایعات معتبر و تایید شده، گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس به چیپست دایمنسیتی 7200 اولترا مجهز خواهد بود. مطمئناً، در صورت انتشار هر گونه اخبار و اطلاعات جدید در رابطه با عرضه رسمی گوشی‌های سری ردمی نوت 13، ما سریعاً، این اطلاعات را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. منتظر به‌روز‌رسانی‌های بیشتر اِروتِک باشید!

همچنین مطالعه کنید
وان پلاس نورد سی ای 3 به اسنپدراگون 782G مجهز خواهد بود

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>