Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی وان پلاس ایس 3 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شد

گوشی وان پلاس ایس 3 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی موردانتظار وان پلاس ایس 3 (OnePlus Ace 3) اولین دستگاه برند وان پلاس برای سال ۲۰۲۴ میلادی است. این گوشی هوشمند جدید در کشور چین به‌صورت رسمی به‌عنوان جانشین وان پلاس ایس 2، با بهبودهای قابل توجه و حافظه‌ی داخلی تا سقف 1 ترابایت معرفی شد. برای آشنایی بیشتر با این میان‌رده قدرتمند با اِروتِک همراه باشید.

وان پلاس ایس ۳ از یک صفحه‌نمایش خمیده‌ی ۶.۷ اینچی امولد LTPO با رزولوشن ۱۲۴۰ در ۲۷۷۲ پیکسلی و نرخ نوسازی تطبیق‌پذیر ۱ تا ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. این پنل که توسط BOE ساخته شده، در حالت خودکار به روشنایی ۱۶۰۰ نیتی می‌رسد و حداکثر روشنایی آن نیز ۴۵۰۰ نیت است. این پنل همچنین از محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ کورنینگ و یک حفره‌پانچ برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی‌اش بهره می‌برد.

گوشی وان پلاس ایس 3

گوشی وان پلاس ایس 3 دارای همان طراحی آشنایی است که با سری وان پلاس ۱۱ شروع شده بود و می‌توان یک قاب آلومینیومی و پنل پشتی شیشه‌ای مات با یک جزیره‌ی دوربین دایره‌ای را مشاهده کرد. علاوه‌بر این‌ها، شاهد بازگشت نوار لغزنده‌ی هشدار سه مرحله‌ای گوشی‌های قبلی وان پلاس در Ace 3 هم هستیم.

جدیدترین گوشی برند وان پلاس دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه است که سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال را ارائه می‌دهد و با یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض همراهی می‌شود. گوشی وان پلاس ایس ۳ مجهز به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X شده و تا سقف 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 را در اختیار کاربران می‌گذارد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی Red Magic 7 نوبیا با شارژ فوق‌سریع 165 واتی گالیوم نیترید معرفی خواهد شد!

تراشه گوشی وان پلاس ایس 3

بخش نرم‌افزاری این گوشی نیز برعهده‌ی رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ است و باتری این محصول با ظرفیت ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خود، از شارژ سریع ۱۰۰ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. طبق گفته‌های کمپانی وان پلاس، از ۰ تا ۱۰۰ شارژ شدن این دستگاه در عرض ۲۷ دقیقه انجام می‌شود.

گوشی وان پلاس ایس 3

رنگ‌بندی‌های مشکی، آبی و رزگلد برای گوشی قدرتمند وان پلاس ایس ۳ در نظر گرفته شده‌اند و قیمت این محصول در کشور چین از ۲۵۹۹ یوان (۳۶۵ دلار) برای مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آغاز می‌شود و تا قیمت ۳۴۹۹ یوان (۴۹۳ دلار) برای مدل دارای ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی بالا می‌رود.

شایان ذکر است که فروش جدیدترین گوشی وان پلاس نیز از تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) در چین آغاز خواهد شد. برچسب قیمتی مدل‌های مختلف گوشی وان پلاس ایس ۳ را در ادامه می‌توانید بررسی کنید:

  • مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۲۵۹۹ یوان (۳۶۵ دلار)
  • مدل مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۲۹۹۹ یوان (۴۲۲ دلار)
  • مدل مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۳۴۹۹ یوان (۴۹۳ دلار)

انتظار می‌رود که گوشی وان پلاس ایس ۳ در ماه جاری میلادی با نام وان پلاس 12R و همزمان با رویداد عرضه‌ی جهانی گوشی وان پلاس ۱۲ روانه‌ی بازارهای جهانی شود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>