Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

وان پلاس ایس 2 پرو با شارژ سریع 150 واتی و رم 24 گیگابایتی معرفی شد

وان پلاس ایس 2 پرو با شارژ سریع 150 واتی و رم 24 گیگابایتی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

وان پلاس سرانجام از گوشی هوشمند وان پلاس ایس 2 پرو همراه با طیف وسیعی از مشخصات جذاب مانند “رم 24 گیگابایتی، حافظه 1 ترابایتی، قابلیت شارژ سریع 150 واتی و چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2” رونمایی کرد. به لطف طراحی جدید محفظه بخار توسعه یافته شده توسط وان پلاس، این گوشی هوشمند به عنوان اولین گوشی دارای سیستم خنک‌کننده گسترده با مساحت 10000 میلی‌متر مربعی در جهان، شناخته می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این پرچمدار جذاب با اِروتِک همراه باشید.

وان پلاس ایس 2 پرو با شارژ سریع 150 وات و رم 24 گیگابایتی عرضه می‌شود

گوشی وان پلاس ایس 2 پرو از یک صفحه‌نمایش امولد 10 بیتی 6.74 اینچی با رزولوشن 2772 در 1240 پیکسلی بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش از نرخ به‌روز‌رسانی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند و روشنایی آن در برخی از شرایط خاص می‌تواند به 1600 نیت برسد. علاوه بر این، این گوشی به صورت 100% از طیف رنگی DCI-P3 و مدل رنگی RGB پشتیبانی کرده و از ویژگی صفحه‌نمایش همواره روشن (Always-On Display) و نسبت 93.9% صفحه‌نمایش به بدنه بهره می‌برد.

اگر‌چه این نخستین باری نیست که وان پلاس از چیپست کوالکام در گوشی‌های خود بهره می‌برد، اما استفاده از این چیپست، بیان‌گر پیشرفت قابل توجه در سری ایس 2 پرو است. اکنون، این چیپست ارتقاء یافته، ضمن بهبود عملکرد CPU و GPU، میزان انرژی مصرف شده را نیز کاهش می‌دهد. همچنین، این تراشه همراه با رم LPDDR5X و حافظه UFS 4.0 به صورت یک‌پارچه در سه پیکربندی مختلف، وارد بازار می‌شود.

محفظه بخار در سیستم خنک‌کننده گوشی ایس 2 پرو با گردش دو‌گانه به مبارزه با انتقال گرما رفته و مساحت کل را به 9140 میلی‌متر مربع افزایش داده است. این طراحی ارتقاء یافته از چندین لایه از مواد ابر‌رسانا مانند “گرافیت و ژل حرارتی” تشکیل شده است که این مواد با سهولت‌بخشی به پراکنده‌سازی هر چه سریع‌تر گرما، از گرم شدن بیش از حد قطعات داخلی گوشی جلوگیری می‌نمایند.

در حالی که وان پلاس، این گوشی را به عنوان یک گوشی گیمینگ عرضه نکرده است، اما زمزمه‌های فراوانی پیرامون عملکرد چشمگیر وان پلاس ایس 2 پرو در بازی‌های موبایلی، به گوش می‌رسد. به روش معمول، این گوشی در فلز محصور شده، قادر است تا به مانند یک آنتن قدرتمند عمل کند. با این حال، گوشی وان این محصول در کنار در‌برداشتن حداقل 15 عنصر متمایز (که می‌توانند به عنوان آنتن عمل کنند)، به واسطه پیشرفت‌های نرم‌افزاری خود در راستای بهبود پایداری وای‌فای، قادر است تا عملکرد مناسبی را از خود در حیطه گیمینگ برجای بگذارد. علاوه بر این، بیش از 100 بازی با نرخ به‌روز‌رسانی 120 هرتزی این گوشی سازگار هستند و این مسئله خود بر لذت تجربه بازی روی این گوشی هوشمند، می‌افزاید.

وان پلاس ایس 2 پرو با شارژ سریع 150 وات و رم 24 گیگابایتی عرضه می‌شود
در بخش دوربین، ایس 2 پرو، چندان خارق‌العاده نیست. این گوشی در قسمت پشتی خود از یک دوربین اصلی 50 مگا‌پیکسلی به همراه لرزش‌گیر اپتیکال و PDAF، یک دوربین 8 مگا‌پیکسلی با زاویه دید فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگا‌پیکسلی، بهره می‌برد. در نهایت، در قسمت جلویی دوربین، تنها یک سنسور 16 مگا‌پیکسلی سامسونگ با دیافراگم f/2.4 تعبیه شده است.

وان پلاس تصمیم گرفته است که این کمبود بخش دوربین را، در بخش شارژ کردن گوشی جبران کند. از آنجایی که ایس پرو نیز از قابلیت شارژ 150 واتی پشتیبانی می‌کند، این مسئله به عنوان قابلیتی شگفت‌انگیز در دنیای گوشی‌های وان پلاس تلقی نمی‌شود. با این حال، در دنیایی که گوشی‌های پرچم‌دار با قابلیت‌های شارژ دو رقمی به بازار عرضه می‌شوند؛ این قابلیت هم‌چنان، چشم‌گیر به نظر می‌رسد. گفته می‌شود که شارژ 0 تا 100% باتری تنها با مصرف 17% از شارژر اختصاصی SuperVOOC صورت می‌گیرد و همچنین گوشی می‌تواند تا با هر آداپتور PD (پاور دلیوری) با سرعت 45 وات شارژ شود.

همچنین مطالعه کنید
اوپو دو گوشی اوپو K10 5G و اوپو K10 پرو را معرفی کرد

گوشی هوشمند وان پلاس ایس 2 پرو در راستای کنترل “صفحه‌نمایش، سرعت شارژ، دما” و تضمین “محافظت از شارژ طولانی مدت” از یک تراشه SuperVOOC S مدیریت انرژی بهره می‌برد. ضمناً، این گوشی رابط کاربری Color OS 3.1 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا می‌کند.

گوشی وان پلاس Ace 2 پرو در دو رنگ سبز-آبی (Aurora Green) و خاکستری (Titanium Gray) به بازار عرضه خواهد شد. قیمت پیکر‌بندی پایه این گوشی با ظرفیت 12/256 گیگا‌بایتی 410 دلار است. قیمت پیکر‌بندی 16/512 گیگا‌بایتی 465 دلار و پیکر‌بندی قدرتمند رم 24 گیگا‌بایت و حافظه داخلی 1 ترا‌بایتی، 550 دلار اعلام شده است. علاوه بر این، در تعداد نسخه محدود، طرفداران کاراکتر انیمه‌ای Genshin Impact می‌توانند تا یک آداپتور و کیس Paimon را تنها با پرداخت 28 دلار اضافه‌تر، دریافت نمایند.

تاریخ عرضه دو گوشی اصلی، چهارشنبه آینده، یعنی 1 شهریور (23 آگوست) اعلام شده است اما نسخه انیمه‌ای محدود در 8 شهریور به بازار عرضه خواهد شد. این عرضه تنها مختص به کاربران داخلی کشور چین است، اگر‌چه با توجه به ری‌برندینگ گوشی وان پلاس ایس پرو با نام وان پلاس 10T، می‌توان امیدوار بود که به زودی، این گوشی با نام وان پلاس 11T به بازار‌های جهانی نیز راه یابد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>