Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات باتری و نمایشگر گوشی وان پلاس 12R تأیید شد

مشخصات باتری و نمایشگر گوشی وان پلاس 12R تأیید شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپین تبلیغاتی شرکت وان پلاس به‌تازگی برای گوشی OnePlus 12R به راه افتاده و این کمپانی اخیراً از طریق حساب هندی خود در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) به تأیید طراحی ظاهری این گوشی و مشخصات صفحه‌نمایش و باتری‌اش پرداخته است. وان پلاس همچنین بر روان بودن گوشی وان پلاس 12R تأکید داشته و اعلام کرده که معرفی رسمی از این محصول در روز ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) صورت خواهد گرفت.

گوشی وان پلاس 12R

پست‌های تبلیغاتی جدید این کمپانی چینی مشخص کرد که گوشی وان پلاس‌ 12R از یک نمایشگر LTPO 4.0 بهره‌مند خواهد بود که از پس ارائه‌ی نرخ نوسازی‌های متفاوتی مانند ۷۲ هرتز و ۹۰ هرتز برمی‌آید.

وان پلاس همچنین خبر داده که این گوشی مجهز به بزرگ‌ترین باتری‌ است که آن‌ها تا به حال در یک گوشی هوشمند قرار داده‌اند. با توجه به اینکه ظرفیت ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی باتری گوشی وان پلاس 12R حدود ۲ درصد بیشتر از وان پلاس ۱۲ محسوب می‌شود، ادعاهای وان پلاس در این زمینه ریشه در حقیقت دارند.

گوشی وان پلاس 12R

علاوه‌بر فناوری LTPO که در صفحه‌نمایش این محصول به‌کار رفته است، وان پلاس 12R از یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی با محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ بهره می‌برد و به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ همراه با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X مجهز شده است. انتظار می‌رود که این محصول دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی باشد و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی کند. همان‌طور که اشاره شد، رونمایی کامل گوشی‌ وان‌ پلاس 12R در تاریخ ۳ بهمن اتفاق می‌افتد و این گوشی در کنار وان پلاس ۱۲ روانه‌ی بازارها خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
ریلمی GT نئو 6 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام رونمایی شد

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>