Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کنسول دستی Aokzoe A2 با ۳۲ گیگابایت رم و پردازنده R7 7840U عرضه شد

کنسول دستی Aokzoe A2 با ۳۲ گیگابایت رم و پردازنده R7 7840U عرضه شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی Aokzoe به‌صورت رسمی کنسول دستی جدید خود با نام «Aokzoe A2» را معرفی و روانه‌ی بازار کرد. برای آشنایی با مشخصات این کنسول قابل حمل جدید و قیمت نسخه‌های مختلف آن با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کنسول دستی Aokzoe A2

کنسول دستی Aokzoe A2

کنسول Aokzoe A2 از پردازنده‌ی AMD Ryzen 7 7840U استفاده می‌کند که در ساخت آن از فرایند ۴ نانومتری با معماری «Zen 4» بهره گرفته شده است. این پردازنده دارای ۸ هسته و ۱۶ رشته می‌باشد و سرعت کلاک پایه‌ی ۳.۳ گیگاهرتزی را ارائه می‎‌دهد و قادر است که به حداکثر سرعت ۵.۱ گیگاهرتزی هم دست پیدا کند. این کنسول همچنین از حافظه‌ی کش (Cache) ۱۶ مگابایتی بهره می‌برد. در کنار این پردازنده‌ی قدرتمند، کنسول دستی Aokzoe A2 به کارت گرافیک AMD Radeon 780M با معماری RDNA 3 و فرکانس ۲.۷ گیگاهرتز مجهز شده است.

درباره‌ی حافظه و فضای ذخیره‌سازی این دستگاه نیز باید گفت که کنسول دستی جدید Aokzoe با ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X با فرکانس ۷۵۰۰ مگاهرتزی عرضه می‌شود و برای فضای ذخیره‌سازی، می‌توان یک حافظه‌ی SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت تا ۲ ترابایت را انتخاب کرد. این حافظه‌های SSD با استاندارد M.2 2280 PCIe 4.0 x4 NVMe سازگار هستند و سرعت خواندن و نوشتن بالایی را ارائه می‌کنند. سرعت خواندن حافظه‌های SSD موجود در این کنسول دستی ۷۰۸۹ مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن آن نیز ۶۲۴۱ مگابایت در ثانیه محاسبه شده است.

کنسول دستی Aokzoe A2

کنسول قابل حمل Aokzoe A2 از یک نمایشگر ۷ اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‌دی یا وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی، نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ و تراکم پیکسلی 323ppi بهره‌مند است و ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد.

این کنسول دستی به‌عنوان خنک‌کننده از فن مایع آکسیال (Axial) یا محوری با کیفیتی در حد فن‌های کامپیوترهای رومیزی بهره می‌برد و شامل لوله‌های حرارتی ساخته‌شده از مس خالص دوگانه می‌شود که با ورقه‌های نازک آلومینیومی همراه شده‌اند. Aokzoe A2 همچنین دارای یک سیستم کنترل دمای هوشمند است تا در هنگام بازی بتواند به‌شکل کارآمدی از پس کنترل حرارت دستگاه برآید. باتری این کنسول نیز ۴۸.۵ وات‌ساعت ظرفیت دارد که می‌تواند با شارژر گالیوم نیترید ۶۵ واتی شارژ شود. شایان ذکر است که Aokzoe A2 از طریق پاوربانک‌های موبایل نیز شارژ خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
کنسول بازی دستی GPD Win Mini 2024 رونمایی شد

برای گزینه‌های اتصال نیز دو پورت USB4 با قابلیت‌های کامل در نظر گرفته شده و کاربران می‌توانند انتظار گزینه‌های دیگری مانند یک اسلات microSD 4.0، یک پورت USB-A 3.0، یک جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، وایفای 6E و پشتیبانی از بلوتوث را داشته باشند. این کنسول دستی با ویندوز ۱۱ نیز سازگار است و گزینه‌های مختلفی برای بازی کردن در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

کنسول دستی Aokzoe A2

این دستگاه، ۲۶۵ میلی‌متر عرض، ۱۰۵ میلی‌متر ارتفاع و ۲۲ میلی متر ضخامت دارد و وزن آن ۶۶۶ گرم است، به همین خاطر، Aokzoe A2 از نظر وزن و ابعاد تبدیل به گزینه‌ی قابل حمل ایده‌آلی شده است. این کنسول همچنین از تریگرها و آنالوگ‌های مجهز به حسگر اثر هال و یک رابط کاربری اختصاصی بهره می‌برد تا تجربه‌ی گیمینگ بسیار خوبی را فراهم کند.

کنسول دستی Aokzoe A2 در ۳ مدل مختلف و با قیمت‌ها و کانفیگ‌های گوناگون عرضه می‌شود. مدل استاندارد این دستگاه که به ۳۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده، با قیمت ۴۹۹۹ یوان (۶۹۹ دلار) به فروش می‌رسد، در حالی که مدل مجهز به ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی برچسب قیمتی ۵۳۹۹ یوان (۷۵۵ دلار) خورده است. بالارده‌ترین و بهترین مدل این کنسول دستی با ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه‌‎ی داخلی نیز با قیمت ۵۶۹۹ یوان (۷۹۷ دلار) برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>