Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رندر‌ و جزییات جدید گوشی وان پلاس 12R منتشر شد

تصاویر رندر‌ و جزییات جدید گوشی وان پلاس 12R منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

انتظار می‌رود که رونمایی از وان پلاس 12 در ماه سپتامبر در کشور چین و در ماه ژانویه برای بازار جهانی صورت گیرد. حال به نظر می‌آید که این کمپانی قصد دارد مدت کوتاهی پس از عرضه وان پلاس 12، گوشی پیشرفته دیگری را تحت عنوان “وان پلاس 12R” به خط تولید خود اضافه کند. به‌تازگی، رندر‌های مبتنی بر CAD و جزئیات مربوط به گوشی‌های دنباله‌رو وان پلاس 11R توسط اکانت افشاگری OnLeaks و وبسایت MySmartPrice فاش شدند. پیش‌بینی می‌شود که این مدل جدید از گوشی‌های وان پلاس با ظاهری متفاوت از وان پلاس ایس 2 پرو، که مدل 11R‌ مطابق آن طراحی شده بود، در ماه ژانویه در کشور چین رو‌نمایی شود.

بر اساس اطلاعات فاش شده، وان پلاس 12R مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، حداکثر 16 گیگا‌بایت رم و حافظه داخلی 256 گیگا‌بایت است. در عین حال، انتظار می‌رود در گوشی پرچم‌دار وان پلاس 12 نیز از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره گرفته شود.

بر‌خلاف دوربین ماژول سوم ماکرو 2 مگا‌پیکسلی وان پلاس 11R، وان پلاس 12R در‌بردارنده دوربین اصلی 50 مگا‌پیکسلی و دوربین فوق عریض 8 مگا‌پیکسلی است. علاوه بر این، از اضافه شدن یک لنز زوم با بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری و یک سنسور 32 مگا‌پیکسلی می‌توان به عنوان یکی دیگر از ارتقاء‌های صورت گرفته شده در این مدل، نسبت به 11R که بر اساس پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 ساخته شده است، یاد کرد.

همچنین انتظار می‌رود که در این گوشی از یک باتری 10 درصد بزرگ‌تر، با ظرفیت 5500 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 100 واتی بهره گرفته شود. ضمناً، به نظر می‌آید که در طراحی وان پلاس 12R، مانند سایر گوشی‌های فعلی برند وان پلاس، یک جزیره دوربین خارج از مرکز به کار گرفته شده باشد.

همچنین مطالعه کنید
شیائومی سیوی 3 با دوربین بهبود یافته 50 مگاپیکسلی عرضه می شود

این گوشی، یک صفحه نمایش 6.7 اینچی دارای انحنا در طرفین، با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی و مانند مدل 11R رزولوشنی 1.5K (احتمالاً همان رزولوشن 1240 در 2772 پیکسلی) خواهد داشت. مدل‌های پیشین سری R در کشور هند نیز به عرضه رسیدند؛ بنابراین، انتظار می‌رود که از وان پلاس 12R در مدت زمانی اندک یا حتی بلافاصله پس از عرضه در چین، در سایر کشور‌ها نیز عرضه شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>