Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

با جزئیات طراحی خاص گوشی پرچم‌دار وان پلاس 12 آشنا شوید!

با جزئیات طراحی خاص گوشی پرچم‌دار وان پلاس 12 آشنا شوید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در دهمین سالگرد تاسیس وان پلاس، این کمپانی از گوشی قدرتمند وان پلاس 12 رونمایی کرد. این دستگاه به واسطه طراحی زیبا و عملکرد فوق‌العاده خود در بنچمارک‌های معتبر نظیر “آنتوتو” به عنوان یک نقطه عطف در میان گستره وسیع محصولات وان پلاس در نظر گرفته می‌شود. حالا، وان پلاس ضمن انتشار یک ویدیوی اختصاصی، جزئیات فرآیند طراحی قاب پشتی جدیدترین گوشی پرچم‌دار خود را با علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی به اشتراک گذاشته است.

ایده طراحی قاب پشتی این دستگاه (خصوصاً جزیره دوربین آن) از فرآیند ساخت ساعت‌های مچی لوکس الهام گرفته شده است. در ویدیو زیر، می‌توانید جزئیات بیشتری از روند طراحی این گوشی قدرتمند و زیبا را مشاهده کنید.

وان پلاس 12 دارای بدنه آلیاژ آلومینیومی ماشین‌کاری شده است و جزیره دوربین آن نیز توسط گوریلا گلس توسعه‌یافته‌شده توسط کمپانی Corning محافظت می‌شود.

لازم به ذکر است، لبه بیرونی (حاشیه‌های اطراف) جزیره دوربین دایره‌ای شکل از طریق فرآیند حکاکی لیزری منحصر به فرد و با استفاده از ماشین‌آلات صنعتی بسیار دقیق، در سطح میکرونی صیقل داده شده‌اند و به همین سبب، جزیره دوربین ظاهری بسیار درخشان به خود گرفته است. جهت آشنایی بیشتر، می‌توانید با کلیک کردن روی عبارت “وان پلاس 12“، جزئیات بیشتری از مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس 12را مطالعه کنید.

همچنین مطالعه کنید
ZTE لیبرو فلیپ؛ ارزان ترین گوشی تاشو که تا به حال ساخته شده است!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>