Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اولین گوشی تاشو میزو احتمالاً در سال ۲۰۲۴ روانه بازار شود

اولین گوشی تاشو میزو احتمالاً در سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی میزو، یکی از تولیدکنندگان شناخته‌شده‌ی گوشی‌های هوشمند، ظاهراً این روزها آماده‌ی ورود به بازار گوشی‌های تاشو می‌شود. به گزارش اکانت «Smart Pikachu»، افشاگر معتبر در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، میزو پروژه‌ی جدیدی را جهت توسعه‌ی اولین گوشی تاشو خود آغاز کرده است و انتظار می‌رود در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۴ میلادی از آن رونمایی شود.

گمانه‌زنی‌های پیرامون گوشی تاشو میزو مدت‌هاست که ادامه دارد و این صحبت‌ها در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ نیز مطرح شده بود و بسیاری از منابع بر تعهد میزو به این پروژه تأکید داشتند. با این حال، به‌علت پیچیدگی‌های موجود در فناوری نمایشگر تاشو و تغییر ساختار شرکت میزو، در سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه‌ی اولین گوشی تاشو از سوی این کمپانی چینی نبودیم.

اگرچه جزئیات دقیقی درباره‌ی این مدل جدید در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود گوشی جدید میزو طراحی کتابی‌شکلی داشته باشد، از صفحه‌نمایش ۸ اینچی استفاده کند و بازار تجاری را هدف قرار دهد. علی‌رغم کمبود اطلاعات مؤثق درمورد این محصول، انتظارات بالایی برای اولین گوشی تاشو میزو وجود دارد. اما اینکه توانایی میزو برای ایجاد تأثیر قابل لمسی در بازار رقابتی گوشی‌های تاشو دقیقاً تا چه حد خواهد بود، تنها با گذر زمان مشخص می‌شود.

اولین گوشی تاشو میزو احتمالاً در سال ۲۰۲۴ روانه بازار شود

این کمپانی همچنین در حال کار بر روی گوشی میزو ۲۱ پرو است که به‌تازگی موفق به دریافت گواهی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) شد و شواهد به عرضه‌ی این محصول در طی روزها و هفته‌های آینده اشاره دارند.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ رونمایی گوشی های سری ردمی نوت 13 مشخص شد

با وجود اینکه مشخصات اصلی این دستگاه همچنان تأیید نشده اما می‌توان انتظار داشت که محصول جدید میزو به تراشه‌ی قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۳، نمایشگری با رزولوشن 2K و یک باتری بزرگتر (احتمالاً با ظرفیت ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی) همراه با شارژ سیمی ۸۰ واتی، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شاید یک دوربین تله‌فوتو مجهز باشد. تاریخ دقیق عرضه‌ی میزو ۲۱ پرو در چین نیز هنوز مشخص نیست اما انتظار می‌رود که این محصول در ژانویه‌ی سال ۲۰۲۴ روانه‌ی بازار این کشور شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>