Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات باتری و دوربین سری آنر مجیک 6 فاش شد

مشخصات باتری و دوربین سری آنر مجیک 6 فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی آنر از تاریخ ۱۰ ژانویه (۲۰ دی) یک رویداد دو روزه برگزار خواهد کرد تا از رابط کاربری Magic OS 8.0 و گوشی‌های سری مجیک 6 رونمایی کند. اما به‌تازگی مشخصات دوربین و باتری سری آنر مجیک 6 در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو (Weibo) فاش شده و از این طریق توانستیم با جزئیات بیشتری درباره‌ی گوشی‌های موردانتظار برند آنر آشنا شویم. با اِروتِک همراه باشید تا نگاهی به اطلاعات افشاشده از آنر مجیک 6 و مجیک 6 پرو بیندازیم.

مشخصات دوربین و باتری سری آنر مجیک ۶ (طبق شایعات)

مشخصات باتری و دوربین سری آنر مجیک 6 فاش شد

با توجه به اطلاعاتی که اخیراً افشا شده، گوشی‌های سری آنر مجیک ۶ دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آمنی‌ویژن OV50H و دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی OV50M خواهند بود. این اطلاعات جدید مستقیماً در مقابل گزارشات قبلی قرار می‌گیرد، چرا که گمانه‌زنی‌های پیشین از وجود سنسور ۱ اینچی برای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مدل پرو خبر می‌دادند. گزارشات جدید همچنین مشخص کرده‌اند که گوشی مجیک 6 برای عکس‌های تله‌فوتو از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OV50M استفاده خواهد کرد و گوشی مجیک ۶ پرو نیز به دوربین تله‌فوتو HP3 سامسونگ مجهز خواهد بود.

طبق گمانه‌زنی‌های اخیر، مدل اختصاصی این سری با نام «Magic 6 Porsche Design» از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OV50K بهره‌مند است و این دوربین توسط یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OV50M برای دوربین فوق عریض و یک دوربین تله‌فوتو HP3 سامسونگ همراهی می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات کامل، قیمت و تصاویر اوپو F21s پرو 5G به بیرون درز کرد

با وجود اینکه به نظر می‌آید دوربین HP3 سامسونگ روی دو مدل پرو و «Porsche Design» رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسلی داشته باشد، شایعاتی درباره‌ی احتمال تعبیه شدن یک نسخه‌ی تغییریافته‌ی ۱۶۰ مگاپیکسلی برای مدل پرو نیز به گوش می‌رسد.

اطلاعات فاش‌شده‌ی جدید همچنین خبر داده‌اند که گوشی آنر مجیک ۶ از یک باتری با ظرفیت ۵۴۵۰ میلی‌آمپرساعت برخوردار خواهد بود، در حالی که باتری‌های دو مدل «Porsche Design» و پرو با ظرفیت ۵۶۰۰ میلی‌آمپرساعت روانه‌ی بازارها می‌شوند. گزارشات دیگر نیز در این رابطه ذکر کرده بودند که گوشی مجیک ۶ از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی کند و دو دستگاه دیگر احتمالاً شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی را ارائه می‌دهند. علاوه‌بر این‌ها، احتمالاً هر سه مدل سری آنر مجیک ۶ به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۳ کوالکام مجهز خواهند بود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>