Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر جدید گوشی ردمی K70E به بیرون درز کرد

تصاویر جدید گوشی ردمی K70E به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته تصاویر زنده جدیدی از گوشی ردمی K70E شیائومی به بیرون درز کرد که طراحی مینیمال، حاشیه‌‎های باریک و صفحه‌ی تخت این گوشی هوشمند موردانتظار را به نمایش می‌گذارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی جدیدترین سری گوشی‌های ردمی با اِروتِک همراه باشید.

کمپانی شیائومی در روزهای اخیر، خود را برای رونمایی رسمی از سری موردانتظار ردمی K70 آماده می‌کند و به برنامه‌ریزی مقدمات معرفی کامل این گوشی در کشور چین می‌پردازد. در راستای انتظار و هیجانی که برای این سری جدید وجود دارد، حساب رسمی کمپانی شیائومی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو نیز مشخصات اصلی ردمی K70E را به اشتراک گذاشته است.

در این میان، اکانت معروف «Digital Chat Station» در پیام‌رسان ویبو هم دست به کار شده و تصاویر واقعی جدیدی از گوشی هوشمند ردمی K70E را افشا کرده است. بر اساس تصاویر منتشرشده، این گوشی هوشمند دارای حاشیه‌هایی بسیار باریک است که به طرزی استثنایی به برجسته‌تر شدن نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی گوشی کمک می‌کند.

درباره‌ی خود صفحه‌نمایش نیز باید گفت که با نمایشگر انعطاف‌پذیری که از وضوح تصویری ۱.۵K، تنظیم نور به روش PWM dimming با فرکانس بالای ۱۹۲۰ هرتزی، حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیتی، عمق رنگ ۱۲ بیت و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش بهره می‌برد، روبه‌رو هستیم.

مشخصات افشاشده‌ی گوشی ردمی K70E

گوشی‌ ردمی K70E مجهز به تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۳۰۰ است که به‌تازگی توسط کمپانی مدیاتک از آن رونمایی شد. این تراشه با رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS ۴.۰ همراه شده و عملکردی استثنایی را برای کارهای روزمره و اجرای مداوم بازی‌های سنگین وعده می‌دهد.

تصاویر جدیدی از گوشی ردمی K70E لو رفت

شیائومی پیش از این تأیید کرده بود که گوشی ردمی K70E با یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و امکان شارژ سریع ۹۰ واتی عرضه می‌شود. با وجود باتری بزرگی که در طراحی این گوشی به کار رفته است، ردمی K70E تنها ۸.۰۵ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت.

همچنین مطالعه کنید
گوشی تاشو احتمالی Magic Fold آنر به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهد بود

گوشی جدید سری ردمی از یک موتور شارژ هوشمند برای افزایش طول عمر باتری کمک می‌گیرد و همچنین الگوریتم «Haixing» شیائومی برای تعمیر باتری را معرفی خواهد کرد. علاوه بر این‌ها، شیائومی ادعا کرده که حتی بعد از ۱۰۰۰ چرخه‌ی شارژ کامل، ظرفیت کلی باتری این گوشی همچنان بیش از ۹۰ درصد باقی خواهد ماند!

برای خنک نگه‌داشتن ردمی K70E در هنگام انجام کارها و وظایف سنگین با آن، این گوشی به بزرگ‌ترین سیستم خنک‌کننده‌ی محفظه‌ی بخار استیل ضد زنگ ردمی با مساحت ۵۰۰۰ میلی‌متر مربعی مجهز شده است. این سیستم خنک‌کننده نسبت به نسل قبلی خنک‌کننده‌های ردمی در زمینه‌ی انتقال حرارت، ۲۶.۶ درصد بهبود یافته و عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد. این قابلیت، گوشی ردمی K70E را برای تجربه‌ی طولانی‌مدت بازی‌های سنگین‌تر تبدیل به گزینه‌ی ایده‌آلی کرده است. در زمینه‌ی نرم‌افزاری نیز باید اشاره داشت که گوشی جدید شیائومی از آخرین نسخه‌ی رابط کاربری HyperOS استفاده می‌کند. شایان ذکر است که طبق تصاویری که اخیراً فاش شده، ردمی K70E دارای ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود.

لو ویبینگ (Lu Weibing)، رئیس بخش تجارت بین‌الملل کمپانی شیائومی، به احتمال انتشار گوشی ردمی K70E در ماه جاری میلادی اشاره داشته است و انتظار می‌رود که سری ردمی K70 شامل سه مدل K70E و K70 و K70 پرو باشد. علی‌رغم اینکه هنوز تاریخ مشخصی برای رونمایی از این سری جدید اعلام نشده، اما با توجه به تصاویری که به‌تازگی لو رفته است می‌توان انتظار داشت که گوشی‌های جدید ردمی به‌زودی روانه‌ی بازارها شوند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>