Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

انتشار سیستم عامل HyperOS برای 5 محصول شیائومی [لیست دستگاه ها]

انتشار سیستم عامل HyperOS برای 5 محصول شیائومی [لیست دستگاه ها]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بر اساس گزارش GSMChina، به زودی به‌روزرسانی سیستم عامل جدید شیائومی، یعنی HyperOS، برای 5 دستگاه پرچم‌دار این کمپانی منتشر خواهد شد. همان طور که انتظار می‌رفت، این به‌روزرسانی مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 خواهد بود.

طبق اطلاعات مشاهده شده بر روی سرور رسمی شیائومی، دستگاه‌های زیر به‌روزرسانی نسخه پایدار سیستم عامل HyperOS را دریافت خواهند کرد:

  • گوشی شیائومی 13 اولترا
  • گوشی شیائومی 13T
  • گوشی شیائومی 12T
  • گوشی ردمی K60 پرو
  • تبلت شیائومی پد 6 مکس

انتظار می‌رود به‌روزرسانی نسخه پایدار این سیستم عامل، به صورت رسمی در روزهای آتی منتشر شود و در کشور چین، گوشی شیائومی 13 اولترا (در کشور چین) به عنوان اولین دستگاه، این به‌روزرسانی را دریافت کند. سپس، پیش‌بینی می‌شود در هفته‌های آتی این فریمور برای نسخه‌های اروپایی گوشی‌های شیائومی 13T و 12T منتشر شود و سایر دستگاه‌ها (در سایر مناطق جغرافیایی) نیز به زودی این سیستم عامل را دریافت نمایند.

نسخه پایدار به‌روزرسانی سیستم عامل HyperOS به زودی منتشر می‌شود [لیست دستگاه‌ها]

علاوه بر این، کمپانی شیائومی نقشه‌راه مخصوص به انتشار برنامه‌ریزی شده به‌روزرسانی سیستم عامل HyperOS برای نسخه‌های چینی و بین‌المللی دستگاه‌های خود را، منتشر کرده است. با استناد به این نقشه‌راه، به‌روزرسانی سیستم عامل جدید شیائومی به تدریج منتشر می‌شود و اولین گروه از نسخه‌های بین‌المللی دستگاه‌های شیائومی، این به‌روزرسانی سیستم عاملی را در سه ماهه اول سال 2024 میلادی دریافت خواهند کرد.

همچنین مطالعه کنید
اپل امکان ضبط ویدیوهای سه بعدی فضایی را به دومین نسخه بتای iOS 17.2 اضافه کرد

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

یک پاسخ

  1. سلام خسته نباشید دوستان من شیائومی ۱۳تی گرفتم معمولیشو پرو نیست و براش آپدیت هایپر او اس ذو نمیاره چی کارش میشه کرد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>