Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

طراحی عجیب قاب پشتی و جزیره دوربین سری ردمی K70 فاش شد

طراحی عجیب قاب پشتی و جزیره دوربین سری ردمی K70 فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالی که در چند روز گذشته، یک رندر شماتیک ساختگی از گوشی‌های سری ردمی K70 دست به دست می‌شد، حالا تصاویر جدیدی از گوشی‌های ردمی K70 (نسخه وانیلی/استاندارد) و ردمی K70 پرو به بیرون درز کرده و در پیام‌رسان ویبو به اشتراک گذاشته شده است. این تصاویر که شباهت فراوانی به رندر شماتیک فاش شده دارند، طراحی قاب پشتی هر دو گوشی را به تصویر می‌کشند.

بر اساس شایعاتی که به گوش می‌رسد، گوشی‌های سری ردمی K70 (شامل گوشی‌های:”ردمی K70، ردمی K70e و ردمی K70 پرو“) از طراحی ظاهری و ساختاری یکسانی بهره می‌برند. در تصویر بالا که ادعا می‌شود همان گوشی ردمی K70 است، این دستگاه را در گزینه رنگی سفید و با لبه‌هایی براق، جزیره دوربین سه‌گانه و فلاش LED مشاهده می‌کنید. علاوه بر این، با استناد به گزارشات منتشر شده، این گوشی از فریم فلزی استفاده می‌کند.

تصاویر بالا نیز گوشی ردمی K70 پرو را در گزینه رنگی مشکی به نمایش می‌گذارند. این دستگاه مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است و با نگاهی دقیق‌تر به لبه بالایی گوشی، “میکروفون، بلستر مادون‌قرمز (IR) و فریم مشبک بلندگو” به چشم می‌خورند. قسمت پایینی دستگاه نیز یک “فریم مشبک بلندگو، پورت USB-C، میکروفون و اسلات سیم‌کارت” را در خود جای داده است.

همچنین مطالعه کنید
رندر‌های جدید گوشی اوپو فایند N3 فلیپ منتشر شدند

با استناد به سایر گزارشات، گمان می‌رود “ردمی K70 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2″، “ردمی K70 پرو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3” و “ردمی K70e به تراشه دایمنسیتی 8300 مدیاتک “مجهز باشند. هر دو نسخه استاندارد و پرو گوشی‌های سری ردمی K70 از صفحه نمایش اولد تخت بهره می‌برند. برخی از منابع ادعا می‌کنند صفحه نمایش گوشی ردمی K70 از “رزولوشن 1.5K” و صفحه نمایش گوشی ردمی K70 پرو از “رزولوشن 2K” پشتیبانی خواهند کرد.

برخی از منابع دیگر بر این باورند که گوشی‌های سری ردمی K70 به سیستم عامل HyperOS (مبتنی بر اندروید 14) مجهز خواهند شد. علاوه بر این، شایعاتی مبنی بر تجهیز نسخه استاندارد سری ردمی K70 به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی و نسخه پرو آن به باتری 5120 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی به گوش می‌رسد. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد گوشی ردمی K70e به یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 90 واتی مجهز باشد. در نهایت، کارشناسان تخمین می‌زنند که رونمایی از گوشی‌های سری ردمی K70 تا پایان ماه نوامبر (اوایل آذر سال جاری) صورت بگیرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>