Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات احتمالی گوشی پرچمدار ردمی K70 پرو افشا شد

مشخصات احتمالی گوشی پرچمدار ردمی K70 پرو افشا شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پیش از این طی یک افشاگری، مشخص شده بوده که گوشی پرچمدار ردمی K70 به همراه یک ارتقا در قلب خود و با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 برای کاربران عرضه خواهد شد. اما یک افشاگری دیگر از تجهیز نسخه پرو این سری به سخت‌افزاری بسیار قدرتمندتر خبر می‌دهد. بر اساس گزارشات جدید، ردمی K70 پرو به پردازنده معرفی‌نشده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز خواهد شد. این گوشی که در اواخر سال 2023 معرفی می‌شود از مشخصات کاملاً جدید و سرعتی بسیار بالاتر نسبت به نسل‌های پیشین خود برخوردار خواهد بود.

مشخصات ردمی K70 پرو افشا شد

از دیگر مشخصات ردمی K70 پرو می‌توان تجهیز به یک صفحه‌نمایش تخت اشاره کرد. البته باید توجه داشت ممکن است همانند شیائومی 14 که در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شود، حاشیه‌های پنل 2K این گوشی نیز از نسل قبلی نازک‌تر شود. همچنین این احتمال جذاب وجود دارد شیائومی پلاستیک مورداستفاده در ساخت ردمی K60 پرو را در نسل بعدی پرچم‌داران خود حذف کند.

علاوه بر این به‌لطف باتری بزرگ‌تر ردمی K70 پرو، ممکن است ضخامت آن کمی بیشتر می‌شود. البته در مقایسه با باتری 5,120 میلی‌آمپر ساعتی که جایگزین باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی در ردمی K60 پرو شده است، این افزایش ضخامن چندان هم زیاد نخواهد بود. لازم به ذکر است که طبق آخرین شایعات، پیش‌بینی می‌شود که ردمی در این پرچمدار سال 2024 خود، از شارژ سیمی 120 واتی استفاده کند.

همچنین مطالعه کنید
گوشی ارزان قیمت ردمی A3 شیائومی معرفی شد

منبع: Notebookcheck

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>