جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قدرتنمایی اوپو فایند X7 با تراشه دایمنسیتی 9300 در بنچمارک آنتوتو

قدرتنمایی اوپو فایند X7 با تراشه دایمنسیتی 9300 در بنچمارک آنتوتو

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی اوپو (Oppo) تا هفته‌ی آینده سری رنو 11 (Reno11) را معرفی خواهد کرد، اما این طور که به‌نظر می‌رسد گوشی قدرتمند اوپو فایند X7 نیز به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. در همین راستا، به‌تازگی یکی از این گوشی‌ها با تراشه دایمنسیتی 9300 در بنچمارک آنتوتو رؤیت شده و امتیاز کل آن نیز از 2.2 میلیون عبور کرد. امتیازی که که از آخرین رکورد یک گوشی هوشمند مجهز به همین تراشه‌ی کمپانی مدیاتک نیز بسیار جلوتر است.

نتایج گوشی اوپو فایند X7 در بنچمارک آنتوتو را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

نتایج گوشی اوپو فایند X7 با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ در بنچمارک AnTuTu اعلام شد

دستگاهی که در این بنچمارک مورد آزمایش قرار گرفت اوپو «PHZ110» بود و هنوز دقیقاً نمی‌دانیم که آیا با نسخه‌ی استاندارد گوشی اوپو فایند X7 روبه‌رو هستیم یا این نتایج مربوط به نسخه‌ی پرو است. با این حال، در گذشته شاهد حضور هر دو نسخه‌ی گوشی‌های سری فایند X که مجهز به تراشه‌ی مدیاتک می‌باشند بوده‌ایم و احتمالاً برای گوشی‌‌ اوپو فایند X7 نیز همین اتفاق تکرار شود. همچنین اکنون می‌دانیم برای گوشی پرچم‌دار جدید اوپو، یک نسخه‌ی 1 ترابایتی با 16 گیگابایت رم نیز در نظر گرفته شده است و ظاهراً این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری «ColorOS 14» عرضه خواهد شد.

همان‌طور که پیش از این، امتیاز 2.2 میلیونی برای یک گوشی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مشاهده شد، به‌زودی چنین نتایجی برای گوشی‌های پرچم‌دار آینده تبدیل به یک استاندارد می‌شوند. شایان ذکر است که این نوع نتایج تنها محدود به عملکرد خام و خالص گوشی‌هاست و تجربه‌ی واقعی استفاده از آن‌ها می‌تواند از گوشی به گوشی و از تولیدکننده به تولیدکننده، متغیر باشد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *