Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سری آیفون 16 احتمالاً دارای قابلیت های هوش مصنوعی مولد خواهد بود

سری آیفون 16 اپل احتمالاً دارای قابلیت های هوش مصنوعی مولد خواهد بود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گزارشات جدید به احتمال اضافه شدن قابلیت‌ها و ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد به نسل بعدی گوشی‌های کمپانی اپل یا همان سری آیفون 16 اشاره داشته‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با اِروتِک همراه باشید.

کمپانی اپل محتاطانه در حال توسعه‌ی iOS 18 است و گزارش جدیدی که توسط مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ (Bloomberg) منتشر شده، به اضافه شدن قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد به گوشی‌های آیفون 16 اشاره می‌کند. طبق گزارش گورمن، این ویژگی‌های جدید، اصلی‌ترین نقاطی خواهند بود که اپل در تبلیغات و به فروش رساندن گوشی‌های سال آینده‌اش بر روی آن‌ها مانور می‌دهد.

گزارش جدید بلومبرگ درباره‌ی کارکرد این قابلیت‌های هوش مصنوعی وارد جزئیات نشده و دقیقاً مشخص نمی‌کند که انتظار چه ویژگی‌هایی را باید از آیفون ۱۶ داشته باشیم. با این حال، می‌توان تصور کرد که این ویژگی‌های جدید مشابه همان مواردی باشند که کمپانی‌های گوگل و سامسونگ در محصولات خود مورد استفاده قرار می‌دهند. به عبارت دیگر، قابلیت‌هایی نظیر تبدیل متن به تصویر، توانایی خلاصه‌سازی اسناد و ترجمه‌ی محتوا در کنار بسیاری از ویژگی‌های مشابه‌ی دیگر، احتمالاً در آیفون ۱۶ نیز در دسترس قرار بگیرند. شایعات اخیر همچنین ذکر کرده‌اند که اپل قصد دارد از مدل زبانی بزرگ (LLM) خودش جهت بهبود و تحول سیری (Siri) استفاده کند.

آیفون 16 احتمالاً دارای قابلیت های هوش مصنوعی مولد است

این‌طور که به نظر می‌رسد، سری آیفون ۱۶ قرار نیست با تغییرات سخت‌افزاری قابل توجه‌ای معرفی شود. در عوض، کمپانی اپل می‌خواهد بر روی ویژگی‌ها و قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی آیفون ۱۶ مانور دهد و آن‌ها را برجسته‌تر جلوه دهد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که هر ۴ مدل سری آیفون ۱۶ به تراشه‌ی جدید A18 اپل مجهز باشند.

همچنین مطالعه کنید
سامسونگ سال آینده 52 مدل گوشی جدید عرضه می‎‎‎‎‎‎کند!

با توجه به گمانه‌زنی‌ها، در طراحی دستگاه‌های پرو از دکمه‌ی ضبط مخصوصی که در سمت راست گوشی و کنار دکمه‌ی پاور قرار گرفته، استفاده شده است. سایر شایعات به جزیره‌ی پویا (Dynamic Island) کوچک‌تر و دوربین زوم اپتیکال ۵ برابر بر روی آیفون ۱۶ پرو اشاره می‌کنند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>