Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سری پرو آیفون 16 با دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی به بازار خواهند آمد

شایعات در مورد سری آیفون 16 اپل آغاز شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالی که مدت زیادی از رونمایی و عرضه گوشی‌های سری آیفون 15 نگذشته، اما اکنون نوبت به نسل بعدی این گوشی‌ها رسیده و شایعات حول سری آیفون 16 آغاز شده است. به گفته یکی از تحلیلگران صاحب‌نام دنیای فناوری، جف پو، گوشی های پرو سری آیفون 16 (آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرومکس) نسبت به قابلیت اتصال به وای‌فای 6e به کار گرفته شده در مدل‌های پرو آیفون 15 با ارتقاء چشمگیری مواجه خواهند شد و این دو گوشی از قابلیت اتصال به وای‌فای 7 برخوردار خواهند شد.

مدل‌های پرو گوشی آیفون 16 با دوربین فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی به بازار خواهد آمد

با استناد به شایعات مطرح شده، هر دو گوشی از دوربین‌های فوق‌عریض (اولترا واید) 48 مگاپیکسلی به‌روز‌شده، بهره خواهند برد. علاوه بر این، انتظار می‌رود آیفون 16 پرو به لنز تترا منشوری 12 مگاپیکسلی (به کار گرفته شده در گوشی آیفون 15 پرومکس) با زوم اپتیکال 5 برابری مجهز شود. پیش‌بینی می‌شود گوشی آیفون 16 پرو از صفحه نمایش 6.3 اینچی و آیفون 16 پرومکس از صفحه نمایشی 6.9 اینچی بهره ببرند. بر این اساس، به‌نظر می‌رسد که به دلیل بزرگ‌تر شدن ابعاد آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرومکس، گنجاندن یک سنسور بزرگنمایی جدید دردسری خاصی برای اپل به همراه نداشته باشد.

آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرومکس با دوربین فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی به بازار خواهد آمد

پیش‌بینی می‌شود سری پرو آیفون 16 با مودم اسنپدراگون X75 کوالکام به بازار عرضه شوند. این مودم قادر است در مقایسه با مودم X70 به‌کار گرفته‌شده در نسل آیفون 15، سرعت دانلود 5G سریع‌تری را برای کاربران به ارمغان آورد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد در این دو گوشی هوشمند، عمر باتری بهبود‌یافته‌ای را نیز برای کاربران تضمین کند.

همچنین مطالعه کنید
انتشار تصاویری از دوربین‌های گلکسی A52s

آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرومکس با دوربین فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی به بازار خواهد آمد

به گفته جف پو، انتظار می‌رود گوشی آیفون 16 وانیلی (استاندارد) به یک تراشه کمی قدرتمندتر از تراشه A17 پرو (به کار گرفته شده در گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرومکس) مجهز شود. علاوه بر این، شایعاتی مبنی بر عرضه آیفون 16 همراه با رم 8 گیگابایتی و دوربین‌های دوگانه (مشابه با گوشی آیفون 15) به گوش می‌رسد. همچنین، این احتمال وجود دارد که این گوشی نیز از یک ارتقا جزئی در وای‌فای 6e بهره‌مند شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>