Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کلیدی صفحه نمایش گوشی‌های سری اس 24 گلکسی سامسونگ فاش شد

مشخصات کلیدی نمایشگر گوشی های سری گلکسی S24 سامسونگ فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به گفته یک افشاگر صاحب نام محصولات سامسونگ، این شرکت قصد دارد ویژگی‌ها و قابلیت‌های نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S24 خود را با یک‌دیگر هماهنگ و نزدیک کند. به نظر می‌رسد که برخلاف روال معمول، سامسونگ تصمیم گرفته است که جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های خود را تنها به نسخه اولترا محدود مکرده و از آن‌ها در دو مدل دیگر، یعنی گوشی‌های گلکسی S24 وانیلی (استاندارد) و گلکسی S24 پلاس، نیز بهره بگیرد.

با استناد به افشاگری‌های اکانت “Revegnus” در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق)، تمامی نسخه‌های جدیدترین سری از گوشی‌های سامسونگ به صفحه نمایشی LTPO از نوع M13 و با حداکثر روشنایی 2500 نیت مجهز خواهند شد. لازم به ذکر است که تاکنون، بهره‌مندی از فناوری LTPO و این میزان از روشنایی در صفحات نمایش گوشی‌های گلکسی سامسونگ، تنها به نسخه‌های اولترا محدود می‌شد. بنابراین، به نظر می‌رسد که صفحه نمایش سری گلکسی S24 سامسونگ (خصوصاً نسخه استاندارد) تنها در بخش “ابعاد و وضوح” با یک‌دیگر تفاوت خواهند داشت.

مشخصات کلیدی صفحه نمایش گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ فاش شد

این مسئله به این معناست که نسخه‌های غیر اولترا نیز از “نرخ تازه‌سازی متغیر” بهره خواهند برد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که پشتیبانی از حداکثر روشنایی 2500 نیت مربوط به قابلیت صفحات نمایش برای افزایش روشنایی در هنگام پخش محتوای سازگار با تکنولوژی رنگی HDR خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
گوشی‌های شیائومی 13 و 13 پرو نسخه بتا پایدار رابط کاربری MIUI 14 را دریافت خواهند کرد

این تغییر رویکرد خبر خوبی برای علاقه‌مندان به گوشی‌های گلکسی تلقی می‌شود، چرا که در نهایت، هر دو گوشی گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس نیز به عنوان گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ قلمداد شده و منطقی است که سامسونگ در به‌کارگیری از بهترین ویژگی‌ها و قابلیت‌ها، میان گوشی‌های سری گلکسی خود تفاوتی را قائل نشود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>