Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شایعه جدید: گوشی‌های سری گلکسی S24 با قاب تیتانیومی عرضه می‌شوند!

شایعه جدید: گوشی‌های سری گلکسی S24 با قاب تیتانیومی عرضه می‌شوند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ماه گذشته میلادی، کمپانی اپل رسم پیشین خود را کنار گذاشت و گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرومکس خود را با قاب‌های تیتانیومی (به جای فولاد ضدزنگ) به بازار عرضه کرد. حالا با استناد به برخی از گمانه‌زنی‌های مطرح شده، به نظر می‌رسد سامسونگ نیز قصد دارد این روند را دنبال کرده و گوشی های سری گلکسی S24 را با فریم‌های تیتانیومی به دست کاربران برساند.

گمانه‌زنی‌های تازه: گوشی های سری گلکسی سامسونگ S24 با قاب تیتانیومی عرضه می‌شوند

به تازگی یک افشاگر باسابقه با نام “Revegnus” در اکانت خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) مدعی شد که گوشی‌های “گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا” از قاب‌های تیتانیومی بهره خواهند برد. کمی پیش‌تر نیز، تصاویر رندرهای مبتنی بر CAD گوشی‌های سری گلکسی S24 به بیرون درز کرد که قاب‌های مسطح آن‌ها را به نمایش گذاشت.

مطابق با شایعات پیشین، ادعا می‌شد که تنها گوشی “سامسونگ گلکسی S24 اولترا” با پوشش تیتانیومی به بازار عرضه خواهد شد. با این حال، با استناد به گمانه‌زنی‌های جدید به نظر می‌رسد که سامسونگ تمایل ندارد تا میان گوشی‌های پیشرفته سری گلکسی S24 با سایر گوشی‌های این سری تبعیض قائل شود و تمامی گوشی‌های این سری، قاب تیتانیومی را دریافت خواهند کرد.

همچنین مطالعه کنید
تصویر زنده و گزینه های رنگی گوشی iQOO 12 فاش شد

گمانه‌زنی‌های تازه: گوشی های سری گلکسی سامسونگ S24 با قاب تیتانیومی عرضه می‌شوند

با این حال، توجه داشته باشید که در نهایت تمامی نکات مطرح شده تا زمان تایید رسمی سامسونگ تنها در حد یک شایعه و گمانه‌زنی باقی می‌مانند. علاوه بر این، در پاسخ به این پست، افشاگر معروف “Ice Universe” اظهار داشت که تنها گوشی گلکسی S24 اولترا از قاب تیتانیومی برخوردار خواهد شد. این ادعا با ادعای مطرح شده در توئیت اصلی در تناقض است و بیانگر آن است که حتی افشاگران هم نتوانسته‌اند در خصوص اطلاعات مربوط به قاب‌های تیتانیومی گوشی‌های سری گلکسی S24 به توافق برسند!

علاوه بر این، برخی شایعات مطرح شده از قصد سامسونگ برای رونمایی از گوشی‌های گلکسی سری S24 در ماه ژانویه از سری S24 خبر می‌دهند. به نظر می‌رسد که در اندک زمان باقی مانده تا رونمایی رسمی جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی S سامسونگ، با شایعات بیشتری نیز رو‌به‌رو خواهیم شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار، با اِروتِک همراه بمانید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>