Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آیانئو تصاویر جدیدی از کنسول قابل حمل اسلاید به اشتراک گذاشت

آیانئو تصاویر جدیدی از کنسول قابل حمل اسلاید را به اشتراک گذاشت

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شرکت چینی آیانئو (Ayaneo) که از تولیدکنندگان کامپیوترهای قابل حمل مخصوص بازی به شمار می‌رود، روزهای شلوغ و پراتفاقی را در اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی سپری می‌کند. از طرفی، این کمپانی چینی به‌تازگی عرضه‌ی اولین کنسول قابل حمل خود مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید که با نام پاکت ایر (Pocket Air) شناخته می‌شود را آغاز کرده است. از طرف دیگر، آیانئو در حال آماده‌سازی دو کنسول مورد انتظار فلیپ (FLIP) و اسلاید (SLIDE) است که از معماری x86 (ویندوز 32 بیتی) استفاده می‌کنند. در همین راستا، این تولیدکننده‌ی کامپیوترهای قابل حمل گیمینگ چندی پیش اعلام نمود که قصد دارد کامپیوتر قابل حمل فلیپ را مجدداً و از پایه طراحی کند.

اکنون اما کمپانی آیانئو در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) تصاویر جدیدی از کنسول دستی اسلاید (SLIDE) به اشتراک گذاشته است. کنسولی که تا پیش از این تنها با تصاویر تبلیغاتی و رندرهای گرافیکی‌اش شناخته می‌شد. متاسفانه، هم‌چنان مشخص نیست که آیا تصاویر جدید مربوط به نسخه‌های اصلی این کنسول قابل حمل‌اند یا با تصاویری از نسخه‌های آزمایشی کنسول اسلاید روبرو هستیم. به هر حال، آیانئو به نظر از طراحی این کنسول دستی اطمینان حاصل کرده و باید گفت که کنسول جدید این کمپانی نسبت به کنسول قابل حمل قبلی آیانئو یا همان GPD Win 4، بسیار ضخیم‌تر طراحی شده است.

افزون بر این، یکی از موارد غافل‌گیرانه در طراحی کنسول آیانئو اسلاید (AYANEO SLIDE) وجود حاشیه‌های کناری این محصول است، خصوصاً اگر به اندازه‌ی 6 اینچی نمایشگر این کنسول قابل حمل توجه داشته باشیم. مورد قابل توجه‌ی دیگر مربوط به کیبورد محصول جدید آیانئو می‌شود و در تصاویری که از کنسول دستی اسلاید منتشر شده، کلیدهای کم‌عمق‌تری را نسبت به تصاویر اولیه و تبلیغاتی این کنسول می‌توان مشاهده نمود. به هر صورت، آیانئو اسلاید در نهایت با پردازنده‌ی AMD Ryzen 7 7840U، دکمه‌های تریگر آنالوگ هال (Hall Triggers)، دسته‌ی بازی و یک حافظه‌ی داخلی M.2 SSD در دسترس قرار خواهد گرفت. تاریخ عرضه‌ی کنسول قابل حمل آیانئو اسلاید (AYANEO SLIDE) هم‌چنان مشخص نشده است و درباره‌ی برچسب قیمتی این کنسول نیز هنوز اطلاعی نداریم اما تصاویر کنسول دستی جدید کمپانی چینی آیانئو را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: Notebookcheck

همچنین مطالعه کنید
معرفی کنسول بازی ONEXPLAYER mini با صفحه‌نمایش 7 اینچی و حداکثر 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>