Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رندر CAD گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر شد

طراحی گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ از طریق رندرهای CAD فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از افشاگری‌های مربوط به طراحی گوشی سامسونگ گلکسی S24 وانیلی (استاندارد) توسط اکانت‌های OnLeaks و SmartPrix، اکنون نوبت به افشا طراحی گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ رسیده است. تصاویر رندر‌های CAD فاش شده ضمن به نمایش گذاشتن طراحی کامل گوشی، نشان می‌دهند که طراحی پرچمدار جدید سامسونگ از شباهت بسیار زیادی با طراحی پرچمدار قبلی یعنی گلکسی S23 اولترا برخوردار است.

تصاویر رندر CAD گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر شد

به عنوان مثال، در قاب پشتی مسطح این گوشی، 4 دوربین با چیدمان یکسان با گوشی S23 اولترا به صورت مستطیلی شکل تعبیه شده‌اند. همچنین، در قسمت جلویی گوشی گلکسی S24 اولترا، خمیدگی کمی در اطراف صفحه‌نمایش به چشم می‌خورد که این خمیدگی به طرز قابل توجهی کم‌تر از آنچه که در گوشی گلکسی S23 اولترا رؤیت می‌شد، است.

بر اساس این گزارش، سامسونگ با کاهش میزان حاشیه‌های اطراف نمایشگر نسخه اولترا گوشی‌های سری S24، این دستگاه را به یکی از گوشی‌های با باریک‌ترین حاشیه موجود در بازار بدل خواهد کرد. علاوه بر این، این بار حاشیه‌های نمایشگر در تمام جهات متقارن خواهند بود و این موضوع حتی شامل حاشیه پایینی نمایشگر نیز می‌شود.

تصاویر رندر CAD گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر شد

با استناد به گزارش منتشر شده، سامسونگ قصد دارد از یک “آلیاژ تیتانیوم” در ساخت گوشی گلکسی S24 اولترا بهره ببرد و با کاهش وزن 1 گرمی (نسبت به مدل پیشین) وزن این گوشی را به 233 گرم برساند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که ابعاد 8.7 × 79 × 162.3 میلی‌متری این گوشی، به نسبت ابعاد گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا، کمی کوتاه‌تر اما عریض‌تر خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
ردمی K60 شیائومی از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند

در نهایت ظاهراً سامسونگ قصد دارد تا یک آنتن باند فوق‌عریض (Ultra Wide Band) را نیز به گوشی پرچمدار آینده خود اضافه کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>