Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوگل در تیزرهای ویدیویی، پیکسل 8، پیکسل 8 پرو و پیکسل واچ 2 را به نمایش گذاشت

گوگل در تیزرهای ویدیویی، پیکسل 8، پیکسل 8 پرو و پیکسل واچ 2 را به نمایش گذاشت

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در پایان ماه گذشته میلادی، گوگل به اطلاعیه اپل در مورد رویداد معرفی خود در 21 شهریور (12 سپتامبر) پاسخ داد و فاش کرد که پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو در 12 مهر (4 اکتبر) به‌طور رسمی معرفی می‌شوند. کمی بیش از یک هفته از آن زمان گذشته است و به‌نظر می‌رسد گوگل به منظور تقویت برند و بازاریابی محصولات خود، اکنون در حال فاش کردن قطره‌چکانی جزییات آنهاست.

گوگل روز گذشته دو تیزر ویدیویی منتشر کرد. اولین تیزر نگاهی اجمالی و سریع به محصولاتی از جمله پیکسل واچ 2 و پیکسل 8 پرو است:

با این حال، حدود یک ساعت بعد گوگل تیزر ویدیویی بعدی را نیز منتشر کرد که چیزی جز یک تیزر بوده و تقریباً تمام طراحی گوشی‌های پیکسل خود را در 23 ثانیه فاش کرده است.

بر اساس این تیزرها، پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو همان زبان طراحی قبلی خود را با پیشرفت‌های کوچک مختلف حفظ می‌کنند. به عنوان مثال، شایعه شده است که نسخه پرو (به هر دلیلی) یک دماسنج مادون قرمز را به قاب پشتی خود اضافه می‌کند که جایگاه آن در زیر دایره فلاش LED است.

همچنین مطالعه کنید
گوشی Red Magic 7 نوبیا با شارژ فوق‌سریع 165 واتی گالیوم نیترید معرفی خواهد شد!

حالا اگر در ویدیوی اول توجه خود را به پیکسل واچ 2 برگردانیم، تقریباً موردی از دژاوو است؛ آیا پیکسل واچ اصلی نیز دقیقاً شبیه این نسخه جدید نیست؟! البته ما امیدواریم که بهبودهای این یکی در قلب آن باشد و حداقل “عمر باتری” آن نسبت به نسل قبلی افزایش یابد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>