Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پیکسل 8 با افزایش قیمت نسبت به نسل قبلی روانه بازار خواهد شد

پیکسل 8 با افزایش قیمت نسبت به نسل قبلی روانه بازار خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پیش‌‌ از‌ این مشخصات سری پیکسل  8 گوگل به لطف افشاگری حساب کاربری کامیلیا وویچیچوسکا منتشر شده بود. حال نیز یک افشاگر دیگر اطلاعاتی از قیمت این گوشی هوشمند را در اختیار کاربران قرار داده است.

افشاگری معروف هندی، یوگش برابر (Yogesh Brar)، با انتشار یک توئیت قیمت پیکسل 8 را فاش کرده است. وی ادعا کرده است که مدل استاندارد پیکسل 8 با قیمتی حدود 649 یا 699 دلار روانه بازار خواهد شد. برای مقایسه، پیکسل 7 در نسخه مدل پایین خود با قیمت 599 دلار برای کاربران فروخته می‌شود. بدین‌ ترتیب به نظر می‌رسد احتمالا پرچمدار جدید گوگل با افزایش قیمت حداقلی 50 دلار همراه خواهد شد.

پیکسل 8 با افزایش قیمت روانه بازار خواهد شد

باید گفت این افزایش قیمت پیکسل 8 برای کاربران کمی ناامیدکننده خواهد بود، اما غیرمنتظره نیست. در واقع نباید فراموش کرد که دو برند بزرگ این بازار، سامسونگ و اپل نیز قیمت گوشی‌های پرچم‌دار خود را در بازارهای جهانی افزایش داده‌اند. با توجه به این موضوع، اکنون گوگل نیز قصد دارد گوشی های سری پیکسل A خود را با قیمت گران‌تری به بازار عرضه کند. به همین علت این شرکت پیکسل 7a را با قیمت 449 دلار عرضه کرد که 50 دلار گران‌تر از پیکسل 6a است.

این افشاگر همچنین بخشی از مشخصات پیکسل 8 را منتشر کرده است که بسیاری از اطلاعات مطرح‌شده آن با شایعات قبلی مطابقت دارند. وی خاطر نشان کرد که ظاهراْ گوگل قصد دارد از اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در این گوشی هوشمند استفاده کند. در واقع این حسگر اثر انگشت، به لطف سرعت و دقت احراز هویت بالای خود در مقایسه با سنسور نوری پیکسل 7، ارتقا یافته‌تر به‌شمار می‌رود. البته استفاده از این اسکنر دور از انتظار نبود زیرا این اولین باری نیست که در مورد یک اسکنر اولتراسونیک در این سری می‌شنویم چراکه در ماه اکتبر، یک نمونه اولیه با این فناوری را مشاهده کردیم.

همچنین مطالعه کنید
چگونه ویدیوهای کوتاه (شورت) یوتیوب را غیرفعال کنیم؟

پیکسل 8 با افزایش قیمت روانه بازار خواهد شد

طبق افشاگری جدید، از دیگر مشخصات پیکسل 8 می‌توان به تراشه‌ی تنسور G3، نمایشگر 6.17 اینچی اولد با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی، 8 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی اشاره کرد. همچنین در پنل جلویی نیز شاهد یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر GN2 و پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید هستیم. علاوه بر این در پنل جلویی این پرچمدار نیز یک دوربین سلفی 11 مگاپیکسلی برای عکاسی و تماس‌های تصویری تعبیه شده است.

پیکسل 8 با افزایش قیمت روانه بازار خواهد شد

انتظار می‌رود انرژی پیکسل 8 از طریق یک باتری 4485 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 24 واتی و شارژ بی‌سیم 12 واتی تامین شود. البته گمان می‌رود عدد دوم، شارژ 12 واتی بی‌سیم، مربوط به استاندارد شارژ Qi باشد.

در نهایت باید اشاره کرد که با توجه به تورم موجود و بهبودهای پیکسل 8 همانند دوربین 50 مگاپیکسلی و سنسور اثرانگشت التراسونیک، افزایش قیمت این پرچمدار نسبت به پیکسل 7a منطقی است. امیدواریم این افزایش به حداقل برسد تا کاربران فرصت خرید این گوشی هوشمند را داشته باشند.

منبع: Androidauthority

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>