Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

رویداد بزرگ رونمایی از سری آیفون 15 اپل در 21 شهریور برگزار خواهد شد

رویداد بزرگ رونمایی از سری آیفون 15 اپل در 21 شهریور برگزار خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در چند هفته گذشته، زمزمه‌هایی مربوط به برگزاری رویداد مربوط به معرفی سری آیفون 15 به گوش می‌رسید. اکنون، اپل با تایید این شایعات، به صورت رسمی، از قصد خود برای رونمایی سری آیفون 15 در یک رویداد بزرگ در ساعت 10 صبح به وقت محلی (20:30 به وقت ایران) در روز 21 شهریور (12 سپتامبر) پرده‌برداری کرد. در این مراسم، اپل قصد دارد از گوشی‌های “آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو‌مکس (که ممکن است با نام آیفون 15 اولترا عرضه شود)” رونمایی کند. مانند سایر رویداد‌های بزرگ کمپانی اپل، این رویداد نیز، به صورت زنده و آنلاین در وب‌سایت رسمی شرکت اپل و اپلیکیشن اپل تی‌وی (Apple TV) برای علاقه‌مندان قابل مشاهده می‌باشد.

رویداد بزرگ رونمایی از گوشی آیفون 15 در 21 شهریور برگزار خواهد شد

اپل برای این رویداد بزرگ خود از شعار “Wonderlust” استفاده کرده است که این عبارت از بازی هوشمندانه این کمپانی با کلمه “Wanderlust” که به صورت تحت‌الفظی به معنای “میل شدید به سفر کردن” می‌باشد، حکایت دارد. در این زمینه به نظر می‌رسد که اپل در تلاش است تا “میل شدید به شگفت‌زده شدن” یا “تحت تاثیر قرار گرفتن” را در کاربران زنده کند و در این رویداد، به صورت عمدی، کنجکاوی کاربران را به عنوان بخشی از استراتژی خود؛ بر‌انگیزد.

بر اساس شایعات مطرح شده، به نظر می‌رسد که به لطف قانون جدید و الزامی اتحادیه اروپا، در هر چهار گوشی آیفون جدید از پورت USB-C بهره گرفته خواهد شد. علاوه بر این، شایعاتی در رابطه با بهره‌مندی اولین دستگاه اپل، یعنی گوشی آیفون 15 پرو‌مکس (اولترا)، از دوربین زوم پریسکوپی نیز به گوش می‌رسد.

همچنین مطالعه کنید
تکنو اسپارک 20 پرو معرفی شد؛ آیفون اندرویدی 100 دلاری!

رویداد بزرگ رونمایی از گوشی آیفون 15 در 21 شهریور برگزار خواهد شد

ضمناً، انتظار می‌رود که در طراحی هر دو مدل پرو گوشی آیفون 15 از فریم‌های تیتانیومی به عنوان جایگزین فریم‌هایی از جنس فولاد ضد‌زنگ، به کار گرفته شود. با استناد به این گزارشات، در این سری از گوشی‌های آیفون، سوئیچ بی‌صدا کردن (Mute Switch) با یک دکمه قابل برنامه‌ریزی به نام “Action” جایگزین می‌شود و داینامیک آیلند نیز بر روی تمامی مدل‌های گوشی آیفون 15 نمایش داده خواهند شد.

علاوه بر این، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر به‌روز‌رسانی پورت‌های ایرپاد اپل (AirPods) و جایگزینی آن‌ها با پورت USB-C، نیز به گوش می‌رسد. همچنین، انتظار می‌رود که در این مراسم ساعت‌های هوشمند “اپل واچ سری 9” و “اپل واچ اولترا 2” نیز رونمایی شوند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>