Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پیکسل واچ 2 در کنسول گوگل پلی رویت شد

پیکسل واچ 2 در کنسول گوگل پلی رویت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

انتظار می‌رود ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 (Pixel Watch 2) گوگل اواخر پاییز امسال وارد بازار شود. ما قبلاً شاهد چند مورد افشای اطلاعات در مورد این محصول بوده‌ایم، اما اکنون به لطف لیست جدیدی در کنسول گوگل پلی، اطلاعات بیشتری از این دستگاه به بیرون درز کرده است. پیکسل واچ 2 با نام رمز eos و طراحی تقریباً یکسان با نسل قبلی خود و صفحه‌نمایشی گرد با رزولوشن 384 در 384 پیکسلی و دکمه‌ای تاجی‌شکل در کناره در تصویر دیده می‌شود. انتظار می‌رود نمایشگر با همان اندازه 1.2 اینچی مورب نسل قبلی باقی بماند و احتمالاً از نوع اولد خواهد بود.

همانطور که انتظار می‌رفت، گوگل تراشه اگزینوس سامسونگ را کنار گذاشته و در محصول جدید خود از چیپست اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1 (SW5100) کوالکام و 2 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. همچنین به‌نظر می‌رسد که پیکسل واچ 2 سیستم‌عامل اندروید 13 را تحت رابط کاربری Wear OS 4 اجرا می‌کند.

طبق شایعات، این ساعت هوشمند با یک باتری 306 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود که اندکی بزرگتر از باتری 294 میلی‌آمپر ساعتی در نسل اول پیکسل واچ است. همچنین انتظار می‌رود که دستگاه جدید با اتصال اولترا-وایدباند (UWB) و گزینه‌های جدید واچ فیس رونمایی شود. احتمالاً گوگل، پیکسل واچ 2 را در کنار سری پیکسل 8 در انتهای پاییز سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد.

منبع: Gsmarena

همچنین مطالعه کنید
هدست ویژن پرو اپل ممکن است در آینده از ترک پد مجازی پشتیبانی کند

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>