Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات دقیق دوربین گوشی های سری پیکسل 8 گوگل افشا شد

مشخصات دقیق دوربین گوشی های سری پیکسل 8 گوگل افشا شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یک افشاگری جدید از یک منبع داخلی در گوگل، اولین نگاه دقیق را به دوربین های سری پیکسل 8 ایجاد کرده است. طبق این افشاگری، گوشی های پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به‌روزشده با سنسور ISOCELL GN2 سامسونگ به جای ISOCELL GN1 استفاده‌شده در سری پیکسل 7 خواهند بود.

افشاگری جدید همچنین روشن می‌کند که پیکسل 8 سنسور دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی IMX386 سونی را نسبت به نسل قبلی خود حفظ خواهد کرد. البته این در حالی است که میدان دید این بار با نسبت زوم 0.55 برابری در مقایسه با 0.67 برابری در پیکسل 7، کمی گسترده‌تر خواهد بود.

مشخصات دقیق دوربین گوشی های سری پیکسل 8 گوگل افشا شد

پیکسل 8 پرو نیز یک سنسور جدید 64 مگاپیکسلی IMX787 سونی را برای لنز اولتراواید با نسبت زوم 0.49 برابری به ارمغان خواهد آورد. مدل پرو همچنین لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی GM5 سامسونگ با زوم اپتیکال 5 برابری را حفظ کرده است. پیکسل 8 پرو یک سنسور جدید 8×8 مدت پرواز (ToF) از نوع VL53L8 را نیز دریافت خواهد کرد که احتمالاً به عملکرد فوکوس خودکار کمک می‌کند.

هر دو گوشی پیکسل 8 هم دوربین سلفی 11 مگاپیکسلی با سنسور 3J1 سامسونگ را نیز حفظ خواهند کرد. همچنین لازم به ذکر است که سنسور دماسنج که مدتی قبل افشا شد، منحصر به پیکسل 8 پرو است و این دستگاه از سنسور دمای بدن Melexis MLX90632 استفاده می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
گوشی های ریلمی 11 فورجی و ریلمی 11 فایوجی معرفی شدند

از نظر نرم‌افزار دوربین، سری پیکسل 8 دارای ویژگی فلاش تطبیقی جدیدی است که به‌طور خودکار شدت نور فلاش LED را تنظیم کرده تا به عکس‌ها و فیلم‌ها در نور کم، بیش از حد نوردهی شود. تقسیم بندی صحنه نیز یکی دیگر از ویژگی های جدید است که امکان پردازش انتخابی هوش مصنوعی را برای بخش های مختلف تصاویر فراهم می کند. ویدیوهای حالت سینمایی هم از ابزار جدید انتخاب تاری تصاویر بوکه بهره خواهند برد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>