Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا به همراه دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی به بازار می‌آید

گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ با دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی به بازار می‌آید

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سال گذشته و در زمانی که گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ به همراه یک دوربین تله‌فوتو 10 مگا‌پیکسلی با قدرت زوم 3 برابری به بازار عرضه شد، شایعاتی مبتنی بر جایگزینی یک دوربین تله‌فوتو با قدرت زوم 5 برابری در گلکسی اس 24 اولترا، به گوش می‌رسید. با این حال اطلاعات افشاءشده از اکانت افشاگری صاحب‌نام “Ice Universe”، از بهره‌گیری از یک سنسور تله‌فوتو 50 مگا‌پیکسلی با قدرت زوم 3 برابری در گلکسی S24 اولترا، حکایت دارد. در صورتی که این اطلاعات حقیقت داشته باشند، می‌توان این جایگزینی را یک ارتقاء مناسب نسبت به سنسور تله‌فوتو 10 مگا‌پیکسلی با زوم 3 برابری دانست.

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا به همراه دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی به بازار می‌آید

بر اساس شایعات مطرح شده، سامسونگ قصد دارد تا از همان سنسور 200 مگاپیکسلی به کار گرفته شده در گلکسی اس 23 اولترا نیز برای گوشی گلکسی S24 اولترا بهره ببرد. همچنین، انتظار می‌رود که سنسور پریسکوپی با زوم 10 برابری در گوشی جدید با برخی پیشرفت‌های جزئی همراه باشد، اگرچه، تاکنون از ارتقاء یا عدم ارتقاء در سنسور فوق‌عریض 12 مگا‌پیکسلی، اطلاعاتی در دست نمی‌باشد.

در خصوص دوربین سلفی، به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد مجدداً از دوربین سلفی 12 مگا‌پیکسلی مورداستفاده در سری اس 23، برای گوشی‌های سری اس 24 نیز استفاده نماید. با این حال پیش‌بینی می‌شود که این شرکت سطح نرم‌افزاری کیفیت سلفی‌ها و تماس‌های ویدیویی را ارتقاء و بهبود ببخشد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی تاشو مجیک V2 آنر در سطح جهانی عرضه خواهد شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>