Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

دوربین های گلکسی S24 اولترا احتمالاً شما را ناامید خواهند کرد!

دوربین های گلکسی S24 اولترا احتمالاً شما را ناامید خواهد کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طی چند هفته گذشته شایعاتی در مورد لنز پریسکوپی جدید گلکسی S24 اولترا و همچنین لنز تله فوتو ارتقایافته برای سری S24 منتشر شده است. اما به‌تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که برخلاف شایعات گذشته اعلام می‌کند در پنل پشتی پرچمدار سری S24، یعنی گلکسی S24 اولترا، دوربین‌ها بدون هیچ پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبل استفاده خواهند شد.

به‌روزرسانی‌ ناامیدکننده دوربین گلکسی S24 اولترا

بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط توسط اکانت توییتری معروف Ice Universe منتشر شده، به احتمال زیاد، سامسونگ ارتقا چندانی را برای سنسورهای دوربین پشتی گلکسی S24 اولترا در نظر نگرفته است. طبق اطلاعات فاش شده، این دستگاه بدون هیچ تغییر خاصی به استفاده از لنز 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 برای دوربین اصلی خود همانند گلکسی S23 اولترا، ادامه خواهد داد. همچنین شایعات منتشر شده حاکی از آن است که این محصول به همان سنسور 10 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 3 برابری و سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض نسل قبلی خود مجهز می‌شود.

متاسفانه دوربین گلکسی S24 اولترا تغییرات زیادی نخواهد داشت!

البته به‌نظر می‌رسد تنها ارتقا نسبت به نسل قبلی، مربوط به دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال 10 برابری است که گمان می‌رود سنسور +IMX754 سونی ارتقایافته باشد. با این حال، هنوز به‌صورت رسمی مشخص نشده این سنسور چه پیشرفت‌هایی را نسبت به نسل گذشته خود، یعنی IMX754 داشته است. همچنین تا این لحظه اطلاعات دقیقی از‌ ارتقا و به‌روز شدن دوربین سلفی گلکسی S24 اولترا منتشر نشده است.

همچنین مطالعه کنید
امتیاز DxOMark دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس مشخص شد

متاسفانه دوربین گلکسی S24 اولترا تغییرات زیادی نخواهد داشت!

اگر اطلاعات فاش شده دقیق و درست باشند، متاسفانه باید گفت که سامسونگ برای 4 سال متوالی از همان سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض طراحی شده برای سری گلکسی S21، استفاده می‌کند. البته ناگفته نماند که هر دو دوربین تله فوتو و پریسکوپ آن نیز به مدت سه سال از زمان عرضه گلکسی S22 تا جدیدترین مدل از این سری، بدون هیچ تغییر خاصی، همان 10 مگاپیکسل باقی خواهند ماند.

عملکرد بهتر گوگل و اپل در بروزرسانی سخت افزار دوربین گوشی‌های خود نسبت به دیگر برندها

اگر دوربین های برندهای تولیدکننده گوشی هوشمند را با یکدیگر مقایسه کنیم، طبیعتاً سامسونگ با توجه به طراحی و تولیدات ناامیدکننده و قدیمی خود از دیگر رقبا عقبت‌تر است. برای مثال، ظاهرا گوگل در حال معرفی دوربین‌های جدیدی به‌همراه سنسور دماسنج در گوشی هوشمند جدید خود، یعنی پیکسل 8 پرو است. از طرف دیگر رقیب سرسخت سامسونگ‌، اپل نیز سالانه در حال ارتقا سنسور اصلی برای سری جدید آیفون خود است.به عنوان مثال این تغییر در آیفون 14 پرو که مجهز به یک دوربین جدید 48 مگاپیکسلی است، قابل مشاهده است.

متاسفانه دوربین گلکسی S24 اولترا تغییرات زیادی نخواهد داشت!

با همه این اوصاف باید منتظر معرفی گوشی‌های گلکسی S24 و نسخه پلاس آن و گلکسی S24 اولترا در اوایل سال 2024 باشیم. انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی S24 خود را به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 که بسیار سریعتر و کارآمدتر از نسلی قبلی است مجهز کند. همچنین طبق شایعات منتشر شده، احتمالاً سری پرچمدار سامسونگ از سیستم عامل اندروید 14 نیز بهره ببرد.

منبع: Nextpit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>