Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اسم رمز گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ فاش شد

اسم رمز گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یک گزارش رسانه‌ای در ژانویه ادعا کرد که سری گلکسی اس 24 (Galaxy S24) سامسونگ که انتظار می‌رود در سه ماهه اول 2024 وارد بازار شود، به جای سه مدل، شامل دو مدل گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 اولترا می‌شود و گفته می‌شد که گلکسی اس 24 پلاس توسط شرکت کره ای کنار گذاشته شده است. با این حال، یک افشاگری جدید نشان می‌دهد که چنین نخواهد بود و سری گلکسی S24، مانند سری S23، از مدل‌های وانیلی، پلاس و اولترا تشکیل می‌شود.

این خبر از سوی پایگاه‌های SamMobile و GalaxyClub منتشر شده که ادعا می‌کنند سری گلکسی S24 سامسونگ با اسم رمز “میوز (Muse)” شناخته می‌شود و سه اسم رمز مختلف برای این گوشی‌های هوشمند وجود دارد؛ میوز 1 (Muse 1)، میوز 2 (Muse 2) و میوز 3 (Muse 3). این اسامی رمز نشان می‌‌دهند سری S24 شامل نسخه پلاس نیز خواهد بود.

اسم رمز گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ فاش شد

اسم رمز گلکسی اس 24 اولترا میوز 3 است، بنابراین گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس می‌توانند به ترتیب دارای اسم رمز میوز 1 و میوز 2 باشند. این منابع همچنین تاکید کردند که گلکسی اس 24 اولترا دارای دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 5 برابری خواهد بود که جایگزین سنسور تله فوتو با زوم 3 برابری استفاده‌شده در گلکسی اس 23 اولترا می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
گوشی میزو 21 پرو معرفی شد؛ قدرتنمایی میزو قبل از خداحافظی!

در ماه آوریل نیز، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ سنسور تله فوتو با زوم 3 برابری را به نفع یک سنسور تله‌فوتوی فولد تک متغیر با زوم 3 تا 10 برابری از گلکسی S24 اولترا حذف کرده است. البته برای اطمینان از این موضوع باید منتظر شواهد بیشتری باشیم.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>