Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 5، برنامه های بهینه سازی شده ویژه گوگل را اجرا می کند

نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 5، برنامه های بهینه سازی شده ویژه گوگل را اجرا می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

انتظار می‌رود سامسونگ، گوشی تاشوگلکسی زد فلیپ 5 را در کنار گلکسی زد فولد 5 در یک رویداد ویژه در کره جنوبی در 26 جولای (4 مرداد) معرفی کند. خود این شرکت قبلاً مکان و بازه زمانی آن را تأیید کرده، هرچند که سامسونگ به این تاریخ کاملاً متعهد نشده است و دقیقاً مشخص نیست کدام محصولات در این رویداد رونمایی خواهند شد.

به هر حال، همانطور که قبلاً بارها شایع شده بود، زد فلیپ 5 در حال شکل گیری یک ارتقاء بزرگ نسبت به نسل قبلی خود از نظر صفحه نمایش بیرونی است. طبق یک گزارش جدید، این اندازه بزرگ‌تر قرار نیست بی‌خودی هدر برود و به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد برنامه‌های بهینه‌سازی شده ویژه گوگل را در آن جای دهد.

نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 5، برنامه های بهینه سازی شده ویژه گوگل را اجرا می کند

ظاهراً سامسونگ برای بهینه‌سازی برنامه‌های این کمپانی مانند گوگل مپس، پیام‌ها (Messages) و حتی یوتیوب برای نمایشگر خارجی، با گوگل همکاری نزدیکی داشته است. به لطف این مشارکت، می‌توان بدون نیاز به باز کردن زد فلیپ 5، پیامک ارسال کرد، ویدیوها را تماشا کرد و حتی مکان‌ها را جستجو کرد.

این قطعاً عملکردی مفیدتر از یکی از رقبای اصلی فلیپ 5، یعنی فایند N2 فلیپ اوپو را برای تاشوی جدید سامسونگ به ارمغان خواهد آورد. فایند N2 فلیپ نمایشگری بسیار بزرگتر از گلکسی زد فلیپ 4 دارد، اما از آن استفاده زیادی نمی‌کند. به نظر می‌رسد سامسونگ نمی‌خواهد در همان دام بیفتد، به همین دلیل در حال آماده‌سازی مجموعه‌ای از برنامه‌های بهینه‌سازی شده از جمله صفحه‌کلید همراه خودش است که در حالت تاشده نیز قابل استفاده خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
تصویر رندر رسمی وان پلاس 11 منتشر شد

نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 5، برنامه های بهینه سازی شده ویژه گوگل را اجرا می کند

اینکه برنامه‌های شخص ثالث بیشتری به مرور زمان از اجرا بر روی صفحه بیرونی فلیپ 5 پشتیبانی می‌کنند یا خیر، هنوز مشخص نیست، اما گوگل در میان برنامه‌های اندرویدی پرکاربرد قرار می‌گیرد، بنابراین بهینه‌سازی آن‌ها در خارج از نمایشگر اصلی، گام بسیا بزرگی برای سامسونگ است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>