جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات و تصاویر موتورولا موتو G23 به بیرون درز کرد

مشخصات و تصاویر موتورولا موتو G23 به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ظاهراً موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی میان‌رده جدید است. موتو G23 تاکنون در وب‌سایت‌های گواهی‌نامه‌های مختلف بدون فاش شدن اطلاعات زیادی در مورد آن، رویت شده است. اما امروز مجموعه‌ای از تصایر رندر دقیق با وضوح بالا و همچنین جزییاتی از این گوشی آینده به بیرون درز کرده که طراحی و برخی از مشخصات آن را برای ما به ارمغان می‌آورد.

ظاهراً این گوشی در سه رنگ (آبی، خاکستری و سفید) عرضه خواهد شد و دارای نوعی طراحی جعبه‌ای با گوشه‌های زیبا و گرد است. همچنین می‌توانیم به‌وضوح، یک دوربین سلفی در حفره پانچ در جلو و سه دوربین پشتی را در این تصاویر مشاهده کنیم.

این منبع علاوه بر تصاویر، جزئیاتی در مورد دوربین‌های این گوشی را نیز منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات، ما انتظار داریم که موتو G23 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Quad-Bayer، یک دوربین فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی باشد.

برخی دیگر از مشخصات شایعه‌شده برای موتو G23 عبارتند از: نمایشگر 6.5 اینچی IPS، با وضوح +HD و رزولوشن 1600 در 720 پیکسلی، نرخ نوسازی 90 هرتزی، چیپست هلیو G85 مدیاتک و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 واتی.

البته اطلاعات ما هنوز در مورد گزینه‌های حافظه کمی مبهم است، اما طبق اخبار ضدونقیض، حداقل یک مدل رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی وجود خواهد داشت که گفته می‌شود با قیمت 199 یورو به فروش می‌رسد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *