Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ام اس آی 6 لپ تاپ گیمینگ قدرتمند مجهز به هوش مصنوعی را به بازار عرضه کرد

ام اس آی 6 لپ تاپ گیمینگ قدرتمند مجهز به هوش مصنوعی را روانه بازار کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی ام اس آی (MSI) در هفته گذشته مجموعه‌ای از محصولات جدید خود از جمله لپ تاپ‌های “ام اس آی تایتان (Titan) 18HX، ام اس آی ریدر (Raider) 18HX و ام اس آی Stealth 18 AI Studio”، “مانتیور 27 اینچی با رزولوشن 2K و نرخ تازه‌سازی 180 هرتزی” و “کنسول گیمینگ دستی ام اس آی Claw A1M” را روانه بازار کرد. در این مطلب از اِروتِک به شرح کوتاهی از مشخصات جدیدترین لپ‌تاپ‌های مجهز به هوش مصنوعی این کمپانی خواهیم پرداخت.

ام اس آی 6 لپ تاپ گیمینگ قدرتمند مجهز به هوش مصنوعی را به بازار عرضه کرد

لپ‌تاپ‌های ام اس آی وکتور (Vector) HX، کراس‌هیر (Crosshair) HX و پالس ای آی (Pulse AI)

لپ‌تاپ‌های ام اس آی وکتور HX (17 /16 اینچی)، ام اس آی کراس‌هیر HX (17 /16 اینچی) و ام اس آی پالس ای آی (16/ 17 اینچی) با طراحی جذاب و سخت‌افزارهای پیشرفته خود در زمره جدیدترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ قدرتمند سطح حرفه‌ای کمپانی ام اس آی به شمار می‌آیند. لپ‌تاپ ام اس آی Crosshair 16/17 HX نمایی از یک فضاپیما و لپ تاپ ام اس آی Pulse 16/17 AI الگویی از پالس‌های الکترومعناطیسی را بر روی بدنه و قاب پشتی خود به نمایش می‌گذارند. علاوه بر این، هر سه لپ‌تاپ از نورپردازی 24 منطقه‌ای RGB در صفحه کلید خود بهره می‌برند.

لپ تاپ ام اس آی Vector 17 HX به فناوری MSI Overboost مجهز می‌باشد و از این رو قادر به تولید توان خروجی کلی 250 واتی است. این مسئله به این معناست که واحد پردازش مرکزی (CPU) و واحد پردازش گرافیک (GPU) این لپ‌تاپ قدرت بیشتری برای اجراء فرآیندهای پردازشی و گرافیکی با سرعت کلاک بالاتر را در اختیار خواهند داشت. این در حالی است که لپ‌تاپ‌های سری کراس‌هیر HX و پالس ای آی از طراحی سیستم خنک‌کننده حرارتی نسل آینده متشکل از سیستم اگزوز شش‌گانه (خروجی) و 2 درگاه ورودی به منظور خنک‌سازی قطعات داخلی و دفع هر چه بهتر حرارت بهره می‌برند.

همچنین مطالعه کنید
آیا لپ‌تاپ ارزان‌قیمت اچ پی پاویلیون 15 (HP Pavilion 15)، ارزش خریدن را دارد؟!

لپ‌تاپ‌های ام اس آی Sword 16/17 HX ،Cyborg 15 AI و Thin 15

لپ‌تاپ‌های ام اس آی Sword 16/17 HX، ام اس آی Cyborg 15 AI و ام اس آی Thin 15 در زمره نوت‌بوک‌های رایج گیمینگ به شمار آمده و مناسب گیمرهای مبتدی تا نیمه‌حرفه‌ای می‌باشند. کمپانی ام اس آی در لپ‌تاپ‌های سری Sword خود تجربه بازی همه‌جانبه و طراحی چشم‌نواز با نورپردازی 24 منطقه‌ای RGB در صفحه کلید را ارائه می‌دهد.

در سمت مقابل، لپ تاپ Cyborg 15 از طراحی شاسی شفاف بهره برده و به واسطه بهره‌مندی از پردازنده‌های جدید سری Core Ultra کمپانی اینتل قابلیت‌های متنوع مبتنی بر هوش مصنوعی پیشرفته را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

همچنین ام اس آی در طراحی لپ تاپ ام اس آی Thin 15، قابلیت حمل بهتر را در اولویت بالاتری قرار داده است. این نوت‌بوک گیمینگ با طراحی چشمگیر به صفحه کلید شفاف آبی WASD با نور پس‌زمینه مجهز می‌باشد.

ام اس آی 6 لپ تاپ گیمینگ قدرتمند مجهز به هوش مصنوعی را به بازار عرضه کرد

قیمت

تمامی مدل‌های مطرح‌شده به آخرین پردازنده‌های نسل چهاردهم سری Core i یا سری Core Ultra کمپانی اینتل مجهز بوده و از کارت‌های گرافیک سری جی‌فورس (GeForce) 4000 کمپانی انویدیا پشتیبانی می‌کنند. قیمت پیکربندی پایه جدیدترین لپ‌تاپ‌های MSI به شرح زیر است:

مدل قیمت (پیکربندی پایه)
لپ‌تاپ Vector 17 HX ام اس آی
3230 دلار
لپ‌تاپ Vector 16 HX ام اس آی 2752 دلار
لپ‌تاپ Crosshair 16 HX ام اس آی 1950 دلار
لپ‌تاپ Pulse 17 AI ام اس آی 2333 دلار
لپ‌تاپ Pulse 16 AI ام اس آی 2010 دلار
لپ‌تاپ Cyborg 15 AI ام اس آی 1340 دلار
لپ‌تاپ Sword 16 HX ام اس آی 1675 دلار
لپ‌تاپ Thin 15 ام اس آی 886 دلار

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>