Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسل جدید کامپیوتر های دسکتاپ MSI با سخت افزار قدرتمند معرفی شدند

کمپانی MSI از نسل جدید کامپیوترهای دسکتاپ با سخت افزار قدرتمند رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی MSI به‌تازگی از سری کامپیوترهای رومیزی Trident Titanium، که مجهز به جدیدترین پردازنده‌های نسل چهارمی اینتل و کارت گرافیک سری RTX 40 انویدیا هستند، رونمایی کرد. در طراحی این کامپیوترهای دسکتاپ، نمای بیرونی سفید براقی مشاهده می‌شود و کانفیگ‌های مختلفی توسط MSI جهت پاسخگویی به نیازهای مختلف کاربران در نظر گرفته شده که از بازی‌های با گرافیک بالا گرفته تا کارهای اداری را پوشش می‌دهند. برای آشنایی با مشخصات این کامپیوترهای دسکتاپ و قیمت کانفیگ‌های مختلف آن با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات سری کامپیوتر دسکتاپ MSI Trident Titanium

این سری کیس‌های اسمبل‌شده گزینه‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و از سیستمی با پردازنده‌ی Core i9-14900KF اینتل همراه با مادربرد MSI Z790 و کارت گرافیک RTX 4090 گرفته، تا سیستم‌های مرسوم‌تری مثل ترکیب یک پردازنده‌ی Core i5-14600K با مادربرد B760M، را می‌توانید انتخاب کنید. تمامی مدل‌های سری کامپیوتر رومیزی MSI Trident Titanium دارای ۳۲ گیگابایت رم DDR5 هستند و برای حافظه‌ی داخلی هم دو گزینه‌ی ۱ ترابایت یا ۲ ترابایت تعیین شده است. این کیس‌های اسمبل‌شده دارای ۳ سال گارانتی نیز خواهند بود.

اگر نگاهی به عملکرد فنی داشته باشیم، کیس مجهز به پردازنده‌‎ی Core i9 14900KF اینتل که ۲۴ هسته و ۳۲ رشته دارد و با سرعت کلاک ۶ گیگاهرتزی، ۲۰ درصد نسبت به نسل پیشین خود (پردازنده‌ی نسل سیزدهمی Core i9 13900KF اینتل) عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد. کارت گرافیک RTX 4090 24G درون این کیس قادر است به کمک ۲۴ گیگابایت حافظه‌ی VRAM و پشتیبانی از رزولوشن 2K، تجربه‌ی گیمینگ و طراحی گرافیکی را نسبت به قبل بهبود بخشد و ۳۰ درصد در مقایسه با کارت گرافیک‌های RTX 3090 عملکرد بهتری داشته باشد.

مادربرد موجود در این کامپیوترهای رومیزی از یک پاور قدرتمند، خنک‌کننده‌ی قوی و پشتیبانی از حافظه‌ی D5 و PCle 4.0 بهره می‌برد. ۳۲ گیگابایت رم DDR5 با سرعت ۶۰۰۰ مگاهرتزی و تا سقف ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع NVMe M.2 SSD باعث شده تا سرعت بوت بالا و اجرای مناسب کارهای سنگین، برای این کامپیوترهای رومیزی تضمین‌شده باشد. ویندوز ۱۱ نیز بر روی این سیستم‌ها از قبل نصب شده تا کاربران به اکوسیستم غنی برنامه‌های آن و طرح چند پنجره‌ای همراه رابط کاربری جدیدش دست پیدا کنند.

همچنین مطالعه کنید
مینی کامپیوتر جدید Acemagic شبیه به یک سفینه فضایی است!

کیس Trident Titanium دارای طول ۴۷۲.۵ میلی‌متر، عرض ۲۱۰ میلی‌متر و ارتفاع ۴۹۸ میلی‌متر است و از مادربردهای ATX و M-ATX و ITX پشتیبانی می‌کند. این کیس همچنین دارای پورت‌های DisplayPort و HDMI، رابط‌های جلویی USB 3.2 نسل ۱ تایپ A است و چندین جایگاه هارد دیسک و یک سیستم خنک‌کننده‌ی جامع با چند فن ARGB نیز بر روی آن مشاهده می‌شود.

قیمت سری کامپیوتر دسکتاپ MSI Trident Titanium

نسل جدید کامپیوتر های دسکتاپ MSI با سخت افزار قدرتمند معرفی شدند

پیش‌فروش این کیس‌های اسمبل‌شده هم‌اکنون در سایت رسمی فروشگاه JD آغاز شده است و قیمت کانفیگ‌های مختلف آن عبارت‌اند از:

  • پردازنده‌ی i5-14600K با ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی، با قیمت ۵۸۹۹ یوان (۸۳۱ دلار)
  • پردازنده‌ی i5-14600KF با کارت گرافیک RTX 4060Ti و ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی، با قیمت ۸۹۹۹ یوان (۱۲۶۸ دلار)
  • پردازنده‌یi7-14700KF با کارت گرافیک RTX 4060Ti و ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی، با قیمت ۹۹۹۹ یوان (۱۴۰۹ دلار)
  • پردازنده‌ی i7-14700KF با کارت گرافیک RTX 4070 و ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی، با قیمت ۱۲۷۹۹ یوان (۱۸۰۴ دلار)
  • پردازنده‌ی i7-14700KF با کارت گرافیک RTX 4070Ti و ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه‌ی داخلی، با قیمت ۱۵۷۹۹ یوان (۲۲۲۷ دلار)
  • پردازنده‌ی i9-14900KF با کارت گرافیک RTX 4080 و ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه‌ی داخلی، با قیمت ۲۰۷۹۹ یوان (۲۹۳۲ دلار)
  • پردازنده‌ی i9-14900KF با کارت گرافیک RTX 4090 و ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه‌ی داخلی، با قیمت ۲۹۷۹۹ یوان (۴۲۰۱ دلار)

علاوه‌بر این کامپیوترهای دسکتاپ، شرکت MSI قرار است لپ‌تاپ جدید MSI Titan 18 HX را با نمایشگر ۱۸ اینچی مینی LED با رزولوشن 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی معرفی کند تا اولین لپ‌تاپ با چنین مشخصاتی را روانه‌ی بازارها کرده باشد. از مشخصات فاش‌شده‌ی این دستگاه می‌توان به پردازنده‌ی مرکزی Core i9 اینتل، پردازنده‌ی گرافیکی RTX 4090 انویدیا، ۱۲۸ گیگابایت رم DDR5 و ۴ ترابایت حافظه‌ی SSD با محدوده‌ی قیمتی ۵۲۳۷ تا ۵۳۹۹ دلار اشاره کرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>