Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لپ تاپ گیمینگ Thunder Shadow 17 ام اس آی با پردازنده گرافیکی RTX 4070 عرضه شد

لپ تاپ گیمینگ Thunder Shadow 17 ام اس آی با پردازنده گرافیکی RTX 4070 معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی ام‌اس‌آی (MSI) کانفیگ جدیدی را به لپ تاپ گیمینگ Thunder Shadow 17 خود اضافه کرده است که شامل پردازنده‌ی گرافیکی پرچمدار RTX 4070 و پردازنده‌ی مرکزی رایزن 9 می‌شود. برای اطلاع از سایر مشخصات این لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات لپ تاپ گیمینگ Thunder Shadow 17

لپ تاپ گیمینگ Thunder Shadow 17 ام اس آی

ام‌اس‌آی، لپ‌تاپ Thunder Shadow 17 را حالا به پردازنده‌ی Ryzen 9 7940HX مجهز کرده که در مجموع توان خروجی ۱۹۵ واتی (۵۵ وات پردازنده‌ی مرکزی و ۱۴۰ وات پردازنده‌ی گرافیکی) را دارد. این دستگاه با دو رم ۱۶ گیگابایتی DDR5-5200 و حافظه‌ی SSD یک ترابایتی از نوع PCIe 4.0 روانه‌ی بازارها می‌شود.

نوت‌بوک جدید MSI از یک صفحه‌نمایش ۱۷٫۳ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی (2.5K)، نسبت تصویر ۱۶ به ۹، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی و پوشش ۱۰۰ درصدی از طیف رنگی DCI-P3 بهره می‌برد.

در اقدامی بی‌سابقه برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ، جدیدترین محصول گیمینگ MSI مجهز به مودم و ماژول وای‌فای فست‌کانکت ۷۸۰۰ کوالکام شده و از باندهای فرکانسی ۵ و ۶ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند، حداکثر سرعت آن به ۵٫۸ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد و تأخیر کم ۲ میلی‌ثانیه‌ای را ارائه می‌دهد. بهره‌مندی لپ‌تاپ گیمینگ Thunder Shadow 17 از این فناوری کوالکام خصوصاً در بازی‌های آنلاین که سرعت بالا و تأخیر کم حائز اهمیت است، خودنمایی خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید
لنوو در نمایشگاه MWC 2024 از یک لپ تاپ با نمایشگر شفاف رونمایی می‌کند!

این نوت‌بوک همچنین از یک باتری ۹۹٫۹ وات‌ساعتی استفاده می‌کند که بیشترین ظرفیت مجاز در هواپیماهاست. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع PD یا پاور دلیوری ۱۰۰ واتی نیز بخشی دیگر از قابلیت‌های جذاب لپ‌تاپ جدید ام‌اس‌آی به حساب می‌آید. سایر مشخصات این محصول اما مواردی مانند یک دوربین با کیفیت بالا و فوکوس خودکار، صفحه‌کلیدی از برند استیل‌سریز (SteelSeries) با نور پس‌زمینه‌ی RGB و امکان تنظیم نور هر کلید را دربرمی‌گیرند و شاهد دو اسپیکر باکیفیت نیز هستیم که از صداهای با وضوح بالا (Hi-Res) و Nahimic پشتیبانی می‌کنند.

گزینه‌های اتصال این لپ‌تاپ نیز شامل یک پورت USB-C 3.2 نسل ۲، یک پورت USB-A 3.2 نسل ۱، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا، پورت HDMI 2.1، پورت RJ45 و رابط DisplayPort می‌شود.

قیمت‌گذاری

این کانفیگ لپ‌تاپ گیمینگ Thunder Shadow 17 با برچسب قیمتی ۹٬۹۹۹ یوان (حدود ۱٬۴۱۰ دلار) در چین عرضه شده است. ام‌اس‌آی در حال حاضر به‌صورت رسمی درباره‌ی عرضه‌ی این محصول برای سایر بازارهای جهانی حرف نزده و مشخص نیست که آیا این لپ‌تاپ گیمینگ به‌شکل بین‌المللی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت یا خیر.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>