Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

حضور جوکر در فصل اول بازی Suicide Squad: Kill the Justice League تأیید شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بعد از نمایش اخیر بازی Suicide Squad: Kill the Justice League که با محوریت محتوای پس از پایان داستان اصلی بود، استودیوی راک‌استدی (Rocksteady) سرانجام تصمیم گرفت تا از محتوای فصل اول این بازی لایو سرویس نیز پرده بردارد. با تأیید رسمی این استودیو، اولین فصل این بازی ابرقهرمانی در ماه مارس سال ۲۰۲۴ میلادی (حوالی اسفند و فروردین) آغاز خواهد شد و شخصیت محبوب جوکر را به‌عنوان یکی از کاراکترهای قابل بازی ارائه خواهد داد.

این نسخه از جوکر با شخصیتی که در سایر عناوین سری آرکام و بازی‌های قبلی استودیوی راک‌استدی با آن آشنا شدیم فرق دارد و در واقع یک نسخه‌ی Elseworlds از این شخصیت است که در دنیای خود بخشی از جوخه‌ی انتحار بوده و تجربه‌ی کمتری نسبت به شرور افسانه‌ای بتمن دارد. جوکر در این بازی پویایی و تحرک بالایی را به نمایش می‌گذارد و با استفاده از چتر موشکی خاص خودش، دشمنان را به بالا پرت می‌کند، در هوا شناور می‌ماند یا روی زمین سُر می‌خورد و به دشمنان آسیب می‌رساند.

حضور جوکر در فصل اول بازی Suicide Squad: Kill the Justice League تأیید شد

 

در داستان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، دنیاهایی موازی تحت عنوان «Elseworlds» وجود دارند که در اثر تلاش شخصیت برینیاک (Brainiac) برای بازسازی سیاره‌اش با نام کولو (Colu) شکل گرفته‌اند. این دنیاهای موازی شامل مکان‌ها و مناطق معروفی نظیر تیمارستان آرکام، شهر گاتهام و موارد مشابه دیگری می‌شوند. هر فصل از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League نیز دو قسمت محتوای دائمی را به بازیکنان ارائه می‌کند تا حتی بعد از به پایان رسیدن فصل نیز بتوانید مجدداً این محتواها را تجربه کنید. بتل‌پس‌های بازی هم تنها دارای آیتم‌های تزئینی هستند و محتوای خاصی را از بازیکنان دریغ نمی‌کنند.

همچنین مطالعه کنید
کریستال داینامیکس در حال کار بر روی یک نسخه جدید از بازی تامب رایدر است

راک‌استدی همچنین اعلام کرده که قصد اضافه کردن شخصیت‌های بیشتری را به این بازی دارد و علاقه‌مندان می‌توانند انتظار محیط‌ها، چالش‌ها، لباس‌ها، اسلحه‌ها و مراحل جدیدی را داشته باشند. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>