جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت هوشمند آیکو واچ جی تی و هدفون بی‌سیم iQOO TWS 1i رونمایی شدند

ساعت هوشمند آیکو واچ جی تی و هدفون بی‌سیم iQOO TWS 1i رونمایی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند آیکو که اولین ساعت هوشمند خود را چند ماه پیش با سیستم‌عامل Blue OS راهی بازار کرده بود، به‌تازگی از دومین ساعت هوشمندش به نام «آیکو واچ جی تی» (iQOO Watch GT) رونمایی کرد. این گجت پوشیدنی برخلاف اولین ساعت هوشمند آیکو و طراحی دایره‌ای آن، مستطیل‌شکلی طراحی شده است. آیکو همچنین در کنار این ساعت هوشمند جدید، از هدفون بی‌سیم iQOO TWS 1i نیز پرده برداشت. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های هر دو محصول جدید برند آیکو، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات ساعت هوشمند آیکو واچ جی تی

ساعت هوشمند آیکو واچ جی تی و هدفون بی‌سیم iQOO TWS 1i رونمایی شدند

آیکو واچ جی تی از یک صفحه‌نمایش ۱٫۸۵ اینچی اولد با رزولوشن ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسل بهره می‌برد. این نمایشگر کوچک می‌تواند به حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت برسد و به‌طور خودکار بر اساس وضعیت نوری محیط بین ۲۵۶ سطح روشنایی جابه‌جا شود. نمایشگر دومین ساعت هوشمند آیکو دارای حالت همیشه‌روشن (Always On) است که همراه با قابلیت AI Smart Window، اطلاعات مهمی درباره‌ی پروازهای آینده، زمان اکران فیلم‌ها و موارد مفید دیگری را به اطلاع کاربر می‌رساند. هوش مصنوعی آیکو واچ جی تی همچنین متون شما را مرتب نگه‌می‌دارد و قادر به تبدیل کردن صحبت‌های کاربر به متن و همگام‌سازی با گوشی است. این متون در نهایت می‌توانند توسط هوش مصنوعی بهبود پیدا کنند یا خلاصه شوند.

ساعت هوشمند موردبحث هم به میکروفون و هم به اسپیکر مجهز شده است و می‌تواند در تماس‌ها به‌طور مستقیم مورداستفاده قرار بگیرد. با نسخه‌ی مجهز به سیم کارت الکترونیکی (eSIM) اختیاری، حتی اگر گوشی خود را در خانه جای گذاشته باشید نیز قادر به برقراری تماس با استفاده از ساعت هوشمند خود خواهید بود. این ساعت همچنین دارای GPS داخلی است و از نقشه‌های Baidu برای ناوبری و مسیریابی بهره می‌گیرد. طبق ادعاهای آیکو، آنتن این ساعت هوشمند قدرت دریافت سیگنال GPS را سه برابر بیشتر کرده است. پشتیبانی از فناوری NFC نیز به گجت پوشیدنی جدید آیکو این امکان را می‌دهد تا به‌عنوان بلیط اتوبوس یا کلید خودروی شما مورداستفاده قرار بگیرد.

آیکو واچ GT به‌جای Wear OS، از سیستم‌عامل Blue OS ویوو استفاده می‌کند که اپ استور خود را دارد و می‌توانید برنامه‌های اضافی و حتی برخی از بازی‌های پشتیبانی‌شده را از طریق آن دریافت کنید.

بند‌های این ساعت هوشمند هم قابل تعویض هستند. امکان شخصی‌سازی ظاهر آیکو واچ جی تی نیز با استفاده از هوش مصنوعی مولد واچ‌فیس ارائه شده است و با ارسال یک پرامپت و درخواست ساده، واچ‌فیس جدید خود را تحویل خواهید گرفت. از طرف دیگر، می‌توانید عکس‌ها را به سبک‌های هنری مختلف تبدیل کنید.

ساعت هوشمند آیکو واچ جی تی تا ۲۱ روز شارژدهی (بدون فعال بودن سیم‌کارت الکترونیکی) را وعده می‌دهد، اما با استفاده‌ی معمولی باید انتظار حدود ۱۰ روز طول عمر باتری را داشت. باتری این ساعت هوشمند در صورت فعال بودن سیم‌کارت الکترونیکی هم بین ۳ تا ۹ روز دوام خواهد آورد.

نسخه‌ی استاندارد ساعت هوشمند آیکو واچ جی تی با قیمت ۵۰۰ یوان (تقریباً ۶۹ دلار) به فروش می‌رسد، در حالی که نسخه‌ی مجهز به سیم‌کارت الکترونیکی با قیمت ۸۰۰ یوان (حدود ۱۱۰ دلار) برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد.

مشخصات هدفون بی‌سیم iQOO TWS 1i

ساعت هوشمند آیکو واچ جی تی و هدفون بی‌سیم iQOO TWS 1i رونمایی شدند

ایربادهای iQOO TWS 1i عمر باتری طولانی و چشمگیری را وعده می‌دهند و می‌توانند به‌تنهایی تا ۱۰ ساعت دوام بیاورند. شارژدهی این محصول با کیس شارژ نیز به ۴۵ ساعت می‌رسد.

هندزفری بلوتوثی جدید آیکو دارای درایورهای دینامیکی ۱۰ میلی‌متری است و از کدک LC3 پشتیبانی می‌کند. آیکو TWS 1i همچنین از یک حالت بازی با تأخیر کم ۵۵ میلی‌ثانیه‌ای برخوردار است. به‌لطف کسب گواهی IP54 توسط هدفون بی‌سیم مذکور، می‌توانید این ایربادهای آیکو را با خیال راحت برای دویدن زیر باران به بیرون ببرید! اگرچه iQOO TWS 1i از حذف نویز فعال (ANC) بهره نمی‌برد، اما این موضوع به برچسب قیمتی پایین‌تر این محصول ختم شده است؛ هدفون بی‌سیم TWS 1i آیکو تنها با قیمت ۱۰۰ یوان (حدود ۱۴ دلار) روانه‌ی بازار می‌شود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *