جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اولین هدست گیمینگ iQOO با برچسب قیمتی کمتر از 50 دلاری رونمایی شد

اولین هدست گیمینگ iQOO با برچسب قیمتی کمتر از 50 دلاری رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

iQOO (زیربرند ویوو) از اولین هدفون گیمینگ روی گوشی خود با ترکیب جذاب رنگی زرد و مشکی رونمایی کرد. برای آشنایی بیشتر با هدست گیمینگ iQOO با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کل‏یدی هدست گیمینگ iQOO

iQOO در طراحی اولین هدست گیمینگ خود از پالت رنگی منحصربه‌فرد ترکیبی «زرد و مشکی» بهره گرفته و آرم تجاری این کمپانی نیز بر روی دو گوش این هدفون به چشم می‌خورد. این گجت وزنی در حدود «330 گرم» داشته و به واسطه «وزن سبک، بهره‌مندی از چرم منطبق با دما در بدنه و طراحی ارگونومیک» خود، در شرایط استفاده طولانی‌مدت نیز راحتی را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد. گیره این هدفون از جنس «آلیاژ آلومینیوم آنودایزشده» و پدهای روی گوشی آن از جنس مموری فوم (Memory Foam) است. در حالیکه گیره امکان تنظیم سایز و نحوه قرارگیری هدفون مطابق با فرم سر را فراهم می‌سازد، پدهای مموری فوم به واسطه انطباق داشتن با زوایای صورت کاربر به خوبی بر روی صورت وی قرار گرفته و از این طریق عایق‌بندی هر چه بهتر صدا را تضمین می‌کنند.

هدست گیمینگ iQOO دارای اسپیکرهای کامپوزیتی دیافراگمی با برد 50 میلی‌متری است و از این رو قادر است صدا را با «وضوح و دقت» بسیار بالا تولید کند. همچنین میکروفون خارجی (جداشدنی) تعبیه‌شده بر روی این هدفون به واسطه پشتیبانی از حذف نویز جهت‌دار، ضمن دریافت صدای کاربر با وضوح بسیار بالا و به حداقل‌رساندن نویز پس‌زمینه، برقراری ارتباط بی‌وقفه و بسیار باکیفیت کاربر با هم تیمی‌های خود را تضمین می‌کند. علاوه بر این iQOO با همکاری Monster Sound توانسته در این هدست ضمن ارائه جلوه‌های صوتی سفارشی‌سازی‌شده برای بازسازی صحنه‌های صوتی در بازی‌ها (خصوصاً بازی‌های رقابتی) تجربه کلی گیمینگ کاربر را بهبود دهد.

iQOO در این گجت جک هدفون 3.5 میلی‌متری سنتی را با یک پورت USB تایپ C جایگزین کرده که این انتخاب، سازگاری هرچه بیشتر این هدست همه‌جانبه با طیف وسیعی از دستگاه‌ها از جمله «گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای دسکتاپ» را نوید می‌دهد. همچنین کابل 2 متری و کنترل‌های درون خطی این گجت امکان تنظیم آسان صدا و میکروفون بدون ایجاد وقفه در بازی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

جزئیات قیمت

هدست گیمینگ iQOO در یک گزینه رنگی ترکیبی «مشکی و زرد» با برچسب قیمتی «48 دلاری» روانه بازار می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *