Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت 3 در رندرهای جدید دقیقا شبیه به اپل واچ است!

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت 3 در رندرهای جدید دقیقا شبیه به اپل واچ است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بسیاری از افراد هر ساعت هوشمند غیر گردی را الهام‌گرفته‌شده از اپل واچ در نظر می‌گیرند، صرف نظر از اینکه طراحی آن ساعت هوشمند، ورای شکل مستطیلی‌اش، تا چه حد به همتای اپل خود شباهت دارد. حتی اگر محصولی از محصول دیگر الهام گرفته باشد، همچنان فرق بین منبع الهام و محصولی که تحت تأثیر آن بوده است را می‌توان به‌سادگی تشخیص داد.

با این حال، هواوی با طراحی واچ فیت 3 از این مقایسه‌ها فراتر می‌رود و شباهت باورنکردنی و بسیار واضحی به اپل واچ را به نمایش می‌گذارد. «رولند کوانت» به‌تازگی رندرهای ساعت هوشمند جدید هواوی را در توییتر به اشتراک گذاشت و اگر این تصاویر صحت داشته باشند، کاربران کار سختی برای تشخیص تفاوت بین اپل واچ و واچ فیت 3 خواهند داشت.

اگر نگاه دقیق‌تری به ساعت هوشمند جدید هواوی بیندازیم، فریم‌های فلزی و همچنین حاشیه‌های صفحه‌نمایش آن نسبت به اپل واچ متفاوت هستند. اما محل قرارگیری دکمه‌ای شبیه به تاج دیجیتال چرخان اپل در سمت راست و دکمه‌ی فیزیکی دیگری در پایین آن، طراحی اپل واچ را به‌طور واضحی یادآوری می‌کند و ممکن است بسیاری از افراد در نگاه اول این ساعت هوشمند را با اپل واچ اشتباه بگیرند.

هواوی در طراحی ساعت هوشمند جدید خود تنها به «الهام گرفتن» بسنده نکرده است و ظاهر بسیار نزدیکی به اپل واچ را ارائه می‌کند. از این رو، اگر تمایل به خرید دستگاهی داشتید که از ظاهر اپل واچ بهره می‌برد اما با اندروید سازگار است، هواوی واچ فیت 3 فرصت منحصربه‌فردی را جهت تهیه‌ی چنین محصولی برایتان فراهم خواهد کرد. با این وجود، هنوز تاریخ عرضه‌ی ساعت هوشمند مذکور مشخص نیست. شایعات قبلی به احتمال رونمایی از واچ فیت 3 به‌صورت همزمان با سری جدید گوشی‌های پورا 70 اشاره کرده بودند، اما رونمایی از نسل بعدی ساعت‌های هوشمند هواوی در آن مقطع صورت نگرفت و باید منتظر معرفی کامل این گجت پوشیدنی در روزهای آتی بود.

همچنین مطالعه کنید
سامسونگ از نسخه ویژه ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 به‌ نام PXG Gold Edition رونمایی کرد

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>