Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هواوی از گوشی های پرچمدار پورا 70 و پورا 70 پرو رونمایی کرد

هواوی از گوشی های پرچمدار پورا 70 و پورا 70 پرو رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هواوی نام تجاری سری P خود را به پورا (Pura) تغییر داده است و اکنون اولین گوشی‌های پرچم‌دار هواوی با این برند جدید روانه‌ی بازار شدند. سری پورا 70 در مجموع ۴ مدل مختلف را دربرمی‌گیرد؛ هواوی پورا 70، پورا 70 پرو، پورا 70 پرو پلاس و در نهایت یک مدل اولترا با نام هواوی پورا 70 اولترا. در ادامه با اِروتِک همراه باشید تا به معرفی مشخصات و ویژگی‌های اصلی دو گوشی پورا 70 و پورا 70 پرو بپردازیم.

مشخصات و ویژگی‌های پورا 70 و پورا 70 پرو

هواوی از گوشی های پرچمدار پورا 70 و پورا 70 پرو رونمایی کرد

گوشی هواوی پورا 70 پرو از یک صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی اولد با رزولوشن ۲٬۸۴۴ در ۱٬۲۶۰ پیکسل، نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتزی، فناوری تنظیم نور به روش PWM با فرکانس بالای ۱٬۴۴۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۲٬۵۰۰ نیت بهره می‌برد. هواوی برای محافظت از این صفحه‌نمایش، از نسل دوم شیشه‌ی Kunlun استفاده می‌کند که مقاومت در برابر سقوط و افتادن به زمین را تا ۱۰۰ درصد بهبود می‌دهد.

از سوی دیگر، گوشی هواوی پورا 70 از یک صفحه‌نمایش کمی کوچک‌تر با اندازه‌ی ۶٫۶ اینچی و رزولوشن ۲٬۷۶۰ در ۱٬۲۵۶ پیکسل بهره می‌گیرد که همانند هواوی پورا 70 پرو به نسل دوم شیشه‌ی Kunlun مجهز است.

اگرچه مدل پرو سری پرچم‌دار جدید هواوی از تراشه‌ی Kiron 9010 (جانشین Kirin 9000s) استفاده می‌کند، اما ظاهراً گوشی هواوی پورا 70 به نسخه‌ی آندرکلاک‌شده‌ی Kirin 9000S با نام «Kirin 9000S1» مجهز خواهد بود. شایان ذکر است که این سری جدید با رابط کاربری HarmonyOS 4.2 هواوی اجرا می‌شود. این‌طور که به نظر می‌رسد، تراشه‌ی جدید Kirin 9010 دارای دو هسته‌ی بزرگ با فرکانس ۲٫۳۰ گیگاهرتز، شش هسته‌ی متوسط ​​با فرکانس ۲٫۱۸ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی کوچک با فرکانس ۱٫۵۵ گیگاهرتز است و پردازنده‌ی گرافیکی Maleoon 910 را مورداستفاده قرار خواهد داد.

هواوی از گوشی های پرچمدار پورا 70 و پورا 70 پرو رونمایی کرد

انرژی مدل پرو سری پورا 70 توسط یک باتری ۵٬۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی، شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۲۰ واتی تأمین می‌شود. در طرف مقابل، وظیفه‌ی تأمین انرژی مدل استاندارد پورا 70 به یک باتری ۴٬۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۶ واتی، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۷٫۵ واتی سپرده شده است. همچنین باید اشاره کرد که هر دو گوشی مذکور از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کنند.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات کامل گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ4 سامسونگ افشا شد

پورا 70 پرو از یک دوربین اصلی 1/1.3 اینچی ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم متغیر F1.4 تا F4.0 و لرزشگیر اپتیکال تصویر، همراه با یک دوربین تله‌فوتو ماکرو ۴۸ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی ۳۵ برابری سوپر ماکرو و دریچه‌ی دیافراگم F2.1 و یک دوربین فوق‌عریض ۱۲٫۵ مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم F2.2 برخوردارست. علاوه‌بر این، موتور XD Motion به این گوشی در عکس‌برداری از سوژه‌هایی که با سرعت در حال حرکت هستند یاری می‌رساند و دوربین ماکرو 70 پرو نیز تا فاصله‌ی ۵ سانتی‌متری قادر به فوکوس است.

گوشی پورا 70 هم یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم متغیر F1.4 تا F4.0 و لرزشگیر اپتیکال تصویر، یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم F2.2 را ارائه می‌دهد.

قیمت گوشی‌های پورا 70 و پورا 70 پرو

سری Pura 70 هواوی در حال حاضر از طریق فروشگاه‌های رسمی این کمپانی در چین به فروش می‌رسد. با این حال، شایعات به این موضوع اشاره داشته‌اند که ظرفیت تولید این سری هم‌اکنون ناکافی است و این احتمال وجود دارد که گوشی‌های پورا 70 با کمبود موقتی مواجه شوند. نسخه‌های مختلف این دو گوشی را در ادامه می‌توانید بررسی کنید.

گوشی هواوی پورا 70:

  • کانفیگ ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۵٬۴۹۹ یوان (حدود ۷۶۰ دلار)
  • کانفیگ ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۵٬۹۹۹ یوان (حدود ۸۳۰ دلار)
  • کانفیگ ۱۲ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۶٬۹۹۹ یوان (حدود ۹۶۷ دلار)

گوشی هواوی پورا 70 پرو:

  • کانفیگ ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۶٬۴۹۹ یوان (حدود ۸۹۸ دلار)
  • کانفیگ ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۶٬۹۹۹ یوان (حدود ۹۶۷ دلار)
  • کانفیگ ۱۲ گیگابایت رم و یک گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۷٬۹۹۹ یوان (حدود ۱٬۱۰۵ دلار)

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>