Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ارزان قیمت Umidigi G9 فایوجی با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی ارزان قیمت Umidigi G9 فایوجی با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برخی گوشی‌ها صرفاً با قیمت‌هایی مناسب روانه‌ی بازار می‌شوند، برخی دیگر از برچسب قیمتی وسوسه‌کننده‌ای برخوردارند و هر از گاهی شاهد عرضه‌ی گوشی‌های خاصی مانند Umidigi G9 فایوجی هستیم که مشخصاتی چشمگیر را با قیمت باورنکردنی ارائه می‌کنند. گوشی جدید برند Umidigi که به‌تازگی در رویدادی واقع در هنگ کنگ معرفی شد، تنها با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

برای درک بهتر چنین قیمت‌گذاری مناسبی باید نگاهی به مشخصات Umidigi G9 فایوجی انداخت. این گوشی به تراشه‌ی Unisoc T765 با ۲ هسته‌ی قدرتمند Cortex-A76 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی کم‌مصرف Cortex-A55 با فرکانس ۲٫۱ گیگاهرتز، همراه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است.

گوشی اقتصادی Umidigi G9 فایوجی از یک صفحه‌نمایش ۶٫۷۵ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی، یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. اگر این موارد به‌خودی خود کافی نبود، گوشی جدید Umidigi حتی از یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در فریم کوچک و سبک خود با ضخامت ۷٫۹ میلی‌متری میزبانی می‌کند.

نسخه‌ی اندروید گوشی Umidigi G9 فایوجی هنوز مشخص نیست اما نباید انتظار هرگونه پشتیبانی نرم‌افزاری از این دستگاه را داشت. با این حال، جدیدترین گوشی برند Umidigi نشان می‌دهد که این روزها حتی با برچسب قیمتی ۱۰۰ دلار نیز می‌توان چنین مشخصات قابل‌توجهی را ارائه کرد.

همچنین مطالعه کنید
سرعت شارژ خیره‌کننده شارژر UltraDart ریلمی؛ 0 تا 50، تنها در 5 دقیقه! (+ویدیو)

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>