Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سرخ کن بادی استارفیش 4 سری پلاس فیلیپس با ظرفیت چشمگیر عرضه شد

سرخ کن بدون روغن استارفیش 4 سری پلاس فیلیپس با ظرفیت چشمگیر عرضه شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

فیلیپس از جدیدترین سرخ کن بدون روغن خود به نام «استارفیش 4 سری پلاس» (مدل NA230) رونمایی کرد و پیش‌فروش این محصول هم‌اکنون با قیمت ۵۴۹ یوان (حدود ۷۵ دلار) در فروشگاه JD.com آغاز شده است.

سرخ کن جدید فیلیپس دارای ظرفیت چشمگیر ۶٫۲ لیتری است که جهت تهیه‌ی وعده‌های غذایی برای خانواده‌ها یا آماده کردن حجم زیادی از غذا گزینه‌ای ایده‌آل به حساب می‌آید. المنت قدرتمند ۱٬۷۰۰ واتی این ایر فرایر روند پخت یکنواخت و بهینه‌ای را تضمین می‌کند، در حالی که فناوری نوآورانه‌ی گردش هوای گرم سه‌بعدی ۳۶۰ درجه‌ی آن، بدون نیاز به روغن اضافی به نتایج تردی منجر خواهد شد.

سرخ کن بادی استارفیش 4 سری پلاس فیلیپس با ظرفیت چشمگیر عرضه شد

پنجره‌ی دید سرخ کن بدون فیلیپیس به شما این امکان را می‌دهد تا همواره روند پخت را نظارت کنید. این ایر فرایر از دکمه‌های کنترل لمسی بهره می‌برد و به‌طور پیش‌فرض با هشت منوی رایج برنامه‌ریزی شده است. دیگر نیازی به حدس زدن در مورد دما و زمان نیست و می‌توانید به‌سادگی تنظیمات موردنظر خود را انتخاب کنید و با خیال راحت منتظر بمانید تا سرخ کن بدون روغن فیلیپس وظیفه‌ی خود را انجام دهد! علاوه‌بر این، ویژگی حفظ خودکار حرارت، غذای شما را حتی پس از اتمام روند پخت گرم نگه می‌دارد.

همچنین مطالعه کنید
آیپر ربات چمن زن بی سیم Horizon U1 را معرفی کرد

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>