جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
پاوربانک شارژ سریع 140 واتی فیلیپس با نمایشگر و ظرفیت 27 هزار میلی‌آمپرساعت عرضه شد

پاوربانک همه کاره فیلیپس، گوشی، تبلت و حتی لپ تاپ را شارژ می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پاوربانک جدیدی که هنوز تولیدکننده‌ی اصلی آن مشخص نیست و به‌نظر می‌رسد تحت لیسانس برند فیلیپس تولید شده است، روانه‌ی بازار شد. این پاوربانک به شکلات تخته‌ای شباهت دارد و در مقایسه با ظرفیتی که ارائه می‌دهد، نسبتاً کوچک‌تر از پاوربانک‌های مشابه است. این محصول همچنین از توان خروجی بالایی پشتیبانی می‌کند و از یک صفحه‌نمایش برخوردار است. این دستگاه به‌طور رسمی «پاوربانک شارژ سریع دو طرفه‌ی 140 واتی فیلیپس» (Philips 140W Two-Way Fast Charging Power Bank) نام دارد و شماره‌مدل «DLP2303G/93» برای آن تعیین شده است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات این پاوربانک، با اِروتِک همراه باشید.

پاوربانک شارژ سریع 140 واتی فیلیپس با نمایشگر و ظرفیت 27 هزار میلی‌آمپرساعت عرضه شد

همانطور که از نام طولانی پاوربانک جدید فیلیپس پیداست، این محصول می‌تواند تا 140 وات از دو پورت USB Type-C خود خروجی دهد. همچنین یک پورت USB Type-A هم در طراحی این دستگاه لحاظ شده است که به ۲۲٫۵ وات محدود می‌باشد.

حتی اگر از هر دو پورت Type-C به‌طور همزمان استفاده کنید نیز هر دو قادر به ارائه‌ی خروجی ۶۵ واتی هستند. هنگامی که یکی از این دو پورت در کنار پورت Type-A مورداستفاده قرار بگیرد هم آن پورت حداکثر سرعت ۱۴۰ واتی خود را حفظ می‌‎کند.

پاوربانک 140 واتی فیلیپس از یک باتری ۲۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و با پروتکل USB PD 3.1 از فناوری شارژ سریع PD یا پاور دلیوری پشتیبانی می‌کند. علی‌رغم بهره‌مندی از چنین باتری پرظرفیتی، ابعاد این پاوربانک تنها ۱۵۴٫۶ در ۵۲٫۸ در ۴۹٫۵ میلی‌متر است.

علاوه‌بر این، پاوربانک شارژ سریع فیلیپس از صفحه‌نمایشی با پنل TFT LCD استفاده می‌کند. شایان ذکر است که این نمایشگر می‌تواند میزان باتری باقی‌مانده و توان خروجی فعلی هر سه پورت پاوربانک را نشان دهد.

برخلاف اکثر پاوربانک‌های موجود در بازار، این پاوربانک نه‌تنها برای گوشی‌های هوشمند بلکه برای لپ‌تاپ‌ها نیز مناسب محسوب می‌شود. با توجه به اندازه‌ی این پاوربانک، می‌توان آن را به‌راحتی در هر مکانی (حتی در فرودگاه و هنگام پرواز) با خود حمل کرد اما متأسفانه تنها شاهد یک نوع رنگ‌بندی مشکی هستیم و گزینه‌ی دیگری برای علاقه‌مندان در دسترس قرار نگرفته است.

در رابطه با قیمت پاوربانک شارژ سریع 140 واتی فیلیپس هم باید گفت که این محصول، با برچسب قیمتی ۵۹۹ ین (تقریباً معادل ۸۵ دلار) و همراه با یک کابل USB Type-C با توان ۱۴۰ وات در چین به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *