Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایر فرایر دو سبده سری 3000 فیلیپس با ظرفیت 9 لیتری رونمایی شد

ایر فرایر دو سبده سری 3000 فیلیپس با ظرفیت 9 لیتری معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی فیلیپس روز گذشته از ایر فرایر دو سبده سری 3000 فیلیپس با ظرفیت 9 لیتری رونمایی کرد. همان‌طور که از نام دستگاه پیداست، این ایر فرایر (هوا پز/ سرخ‌کن بدون روغن) دارای 2 سبد (محفظه) مجزا است که امکان پخت همزمان اما جداگانه «غذای اصلی» در “محفظه سمت راستی با ظرفیت 6 لیتر” و پخت «پیش‌غذا یا حتی دسر» در “محفظه سمت چپی با ظرفیت 3 لیتری” را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ایر فرایر دو سبده سری 3000 فیلیپس با ظرفیت 9 لیتری رونمایی شد

به ادعای کمپانی فیلیپس ظرفیت 9 لیتری ایر فرایر دو سبده سری 3000 فیلیپس برای پخت یک مرغ کامل با وزن 1.5 کیلوگرمی یا 1.5 کیلوگرم کلم فندقی کافی است و از این رو می‌توان تنها با استفاده از این دستگاه یک وعده غذایی کامل را برای یک خانواده نسبتاً پرجمعیت تدارک دید. علاوه بر این، امکان استفاده از سبد کوچک‌تر برای پخت غذای اصلی برای خانواده‌های کم‌جمعیت‌تر یا افرادی که به تنهایی زندگی می‌کنند، نیز وجود دارد.

ایر فرایر دو سبده سری 3000 فیلیپس با استفاده از فناوری Rapid Air، “پخت یکنواخت غذا” و حفظ “بافت بیرونی تُرد و بافت داخلی نرم و آب‌دار” را برای کاربران خود تضمین می‌کند. این گجت به یک صفحه نمایش لمسی یکپارچه با دکمه‌هایی برای «روشن/ خاموش کردن و تنظیم دما» مجهز می‌باشد. علاوه بر این، امکان استفاده از 8 حالت پخت از پیش تعیین‌شده برای تهیه غذاهایی مانند “سیب زمینی سرخ کرده، سبزیجات و کیک” نیز برای کاربران فراهم شده است.

همچنین مطالعه کنید
اپل اپلیکیشن اندرویدی Tracker Detect را برای یافتن ردیاب هوشمند خود (AirTags) منتشر کرد

ایر فرایر دو سبده سری 3000 فیلیپس با ظرفیت 9 لیتری رونمایی شد

اما شگفتی‌سازی‌های این دستگاه تنها به موارد فوق محدود نمی‌شود! کمپانی فیلیپس با تجهیز این دستگاه به کنترل‌های هوشمند امکاناتی نظیر «تنظیم و هم‌گام‌سازی زمان پخت هر دو محفظه به منظور اتمام پخت به صورت همزمان» و «کپی کردن تنظیمات دما و زمان از یک محفظه به محفظه دیگر» را نیز در اختیار کاربران این گجت قرار داده است. علاوه بر این، این کمپانی ضمن طراحی یک اپلیکیشن انحصاری به نام “NutriU”، دستورالعمل‌های متنوع و متناسب با ویژگی‌های ارائه‌شده توسط ایر فرایر را به کاربران پیشنهاد می‌دهد.

ایر فرایر دو سبده سری 3000 فیلیپس با ظرفیت 9 لیتری رونمایی شد

این سرخ‌کن بدون روغن به مجموعه‌ای از لوازم جانبی نظیر “قفسه گریل و تابه” مجهز بوده و امکان شستشو آسان و سریع محفظه‌های این هوا پز از طریق ماشین ظرف‌شویی نیز وجود دارد. با استناد به صفحه مشخصات محصول در وب‌سایت رسمی کمپانی فیلیپس، ایر فرایر دو سبده سری 3000 فیلیپس با قیمت 250 یورو به بازار عرضه خواهد شد. با این حال تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با تاریخ یا مناطق جغرافیایی مورد نظر برای عرضه این گجت ارائه نشده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>