Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سریال Fallout آمازون برای فصل دوم تمدید شد

سریال Fallout آمازون برای فصل دوم تمدید شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با توجه به استقبال گسترده‌ی منتقدان و مخاطبان از سریال Fallout در هفته‌ی اول انتشار، انتظار می‌رفت که آمازون به ساخت این اقتباس موفق از بازی‌های پساآخرالزمانی فال‌اوت ادامه دهد. در همین راستا، سریال Fallout به‌صورت رسمی برای فصل دوم چراغ سبز گرفت و تمدید شد. آمازون در حساب رسمی پلتفرم پرایم در توییتر اعلام کرد که «فال‌اوت برای فصل دوم برخواهد گشت».

هفته‌ی پیش و قبل از آغاز پخش این سریال از طریق آمازون پرایم، گزارشات پیرامون این سریال مدعی شده بودند که مکان فیلم‌برداری فصل دوم Fallout به‌لطف دریافت اعتبار مالیاتی ۲۵ میلیون دلاری کالیفرنیا توسط آمازون، به این ایالت تغییر پیدا خواهد کرد.

واکنش مثبت مخاطبان به سریال Fallout در رشد تعداد بازیکنان عناوین این سری نیز تأثیر گذاشته است. بازی Fallout 76 به‌تازگی به بیشترین تعداد بازیکن همزمان خود در پلتفرم استیم دست یافت، در حالی که بازی‌های Fallout 4 و Fallout: New Vegas نیز در حال حاضر میزبان بازیکنان زیادی هستند. علاوه‌ بر این‌، بازی Fallout 4 توانست به پرفروش‌ترین عنوان هفته‌ی گذشته در اروپا تبدیل شود و افزایش ۷٬۵۰۰ درصدی را نسبت به هفته‌ی قبل تجربه کند. بازی رایگان موبایلی سری فال‌اوت، Fallout Shelter، نیز از این استقبال گسترده بی‌نصیب نماند و تعداد دانلودها و میزان کسب درآمد این بازی طی هفته‌ی اخیر با رشد قابل توجهی مواجه بوده است.

همچنین باید یادآور شد که نسخه‌ی نسل نهمی موردانتظار بازی Fallout 4 در تاریخ ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت) به‌صورت رایگان برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر منتشر می‌شود. این نسخه از بازی نقش‌آفرینی پساآخرالزمانی بتسدا، پشتیبانی کامل از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، رزولوشن‌های بالاتر و کنسول دستی استیم دک را همراه با بهبودهای مختلف و یک کوئست جدید در دسترس قرار خواهد داد.

همچنین مطالعه کنید
از فناوری HDR10+ Adaptive چه می‌دانید؟

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>