Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هواوی بند 9 با نمایشگر امولد و شارژدهی بالا معرفی شد

هواوی بند 9 با نمایشگر امولد و شارژدهی بالا معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی هواوی به‌طور رسمی از جدیدترین مچ‌بند هوشمند خود با نام بند 9 (Band 9) رونمایی کرد. این گجت پوشیدنی که براساس طراحی نسل قبلی مچ‌بندهای هوشمند هواوی ساخته شده است، همان ویژگی‌های اصلی و مهمی را ارائه می‌دهد که کاربران دستگاه‌های تناسب اندام و پایش سلامت به آن‌ها عادت دارند. برای آشنایی با مشخصات هواوی بند 9، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات هواوی بند 9

هواوی بند ۹ همان دکمه‌ی کناری و صفحه‌نمایش مستطیلی‌شکلی که در نسل قبلی مشاهده می‌شد را بار دیگر حفظ می‌کند. این گجت با تنها ۱۴ گرم، وزن سبکی دارد و ضخامت آن نیز ۸٫۹ میلی‌متر است.

مچ‌بند هوشمند جدید هواوی از یک صفحه‌نمایش ۱٫۴۷ اینچی امولد بهره می‌برد و با برخورداری از استاندارد 5ATM، تا عمق ۵۰ متر ضد آب محسوب می‌شود. این کمپانی چینی، هواوی بند ۹ را در پنج رنگ‌بندی آبی، صورتی روشن، زرد لیمویی، سفید و مشکی ارائه می‌کند. علاوه‌بر این، از بند نرم و بهبودیافته‌ی فلوئورو الاستومری (Fluoroelastomer) در طراحی هواوی بند 9 استفاده شده است تا این مچ‌بند با پوست کاربران سازگارتر باشد. با این حال، نسخه‌ی آبی‌رنگ این گجت با یک بند پلاستیکی عرضه می‌شود.

برای علاقه‌مندان به سلامت و تندرستی، بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی در هواوی بند ۹ در دسترس قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، قابلیت TruSleep 4.0 هواوی نیز داده‌های دقیقی را درباره‌ی مراحل و کیفیت خواب به کاربران ارائه می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
عینک هوشمند Ray-Ban متا با قابلیت‌های هوش مصنوعی چندوجهی، هوشمندتر می‌شود!

طبق ادعاهای هواوی، حداکثر عمر باتری این گجت پوشیدنی در حالت معمولی ۱۴ روز و در صورت استفاده‌ی مداوم و شدید ۹ روز خواهد بود. سرعت شارژ هواوی بند ۹ هم وضعیت خوبی دارد و باتری این دستگاه با ۴۵ دقیقه شارژ پر می‌شود.

هواوی بند ۹ جهت اتصال از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند و با گوشی‌های اندرویدی (اندروید 9.0 به بالا) و آیفون‌ها (iOS 11 به بالا) سازگاری دارد. کاربران همچنین می‌توانند تمامی آمارها و اطلاعات مربوط به وضعیت سلامتی خود را در برنامه‌ی Huawei Health مشاهده کنند.

پیش‌فروش این محصول در حال حاضر در مالزی آغاز شده است و انتظار می‌رود که قیمت رسمی آن به‌زودی اعلام شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>