Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لنوو کامپیوتر رومیزی آل این وان یوگا 27 2024 را به بازار عرضه کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کامپیوتر رومیزی آل‌این‌وان YOGA 27 2024 سرانجام روانه‌ی بازار شد. این کامپیوتر شیک همه‌کاره به پردازنده‌ی قدرتمند Ryzen 7 8845H شرکت AMD با توان مصرفی ۸۰ وات مجهز است. نسخه‌ی جدید کامپیوتر رومیزی آل‌این‌وان یوگا 27 هم‌اکنون در دو کانفیگ مختلف برای خرید در دسترس قرار دارد:

  • کانفیگ ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۷٬۹۹۹ یوان (حدود ۱٬۱۰۴ دلار)
  • کانفیگ ۳۲ گیگابایت رم، ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی و کارت گرافیک RTX 4050 با قیمت ۱۱٬۹۹۹ یوان (حدود ۱٬۶۵۶ دلار)

کامپیوتر رومیزی یوگا 27 لنوو، خنک نگه‌داشتن دستگاه را اولویت قرار می‌دهد و از یک سیستم خنک‌کننده‌ی کنسول‌مانند با سه حالت مختلف فن (حالت بی‌صدا، حالت متعادل و حالت Beast) استفاده می‌کند که از طریق میانبر Fn+Q قابل دسترسی است. سطح نویز و صدای این کامپیوتر رومیزی حتی در حالت Beast نیز فراتر از ۳۳ دسی‌بل نمی‌رود.

لنوو کامپیوتر رومیزی آل این وان یوگا 27 2024 را به بازار عرضه کرد

نمایشگر ۲۷ اینچی کامپیوتر رومیزی آل‌این‌وان موردبحث از رزولوشن ۲٬۵۶۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل، پوشش ۱۰۰ درصدی از گستره‌ی رنگی sRGB و پوشش چشمگیر ۹۵ درصدی از گستره‌‎ی رنگی DCI-P3 بهره می‌برد. کالیبراسیون کارخانه‌ای این نمایشگر، دقت رنگ استثنایی با میانگین اختلاف رنگ (ΔE) کمتر از ۲ را تضمین می‌کند. اگر این‌ها هم کافی نبود، نمایشگر مذکور حتی قادر به پشتیبانی از ورودی ویدیویی USB-C است و می‌تواند تا ۹۵ وات برق از طریق شارژ معکوس PD ارائه دهد. نمایشگر کامپیوتر رومیزی یوگا 27 2024 لنوو همچنین می‌تواند به‌عنوان یک هاب مورداستفاده قرار بگیرد و امکان اتصال لوازم جانبی مانند صفحه‌کلید، ماوس، دستگاه‌های صوتی و حتی دوربین را فراهم کند.

همچنین مطالعه کنید
مینی کامپیوتر قدرتمند ExpertCenter PN65 ایسوس معرفی شد

لنوو کامپیوتر رومیزی آل این وان یوگا 27 2024 را به بازار عرضه کرد

کامپیوتر یوگا 27 2024 لنوو به‌منظور راحتی بیشتر کاربران دارای یک براکت بالابر و چرخان با محدوده‌ی تنظیم ارتفاع ۷۳ میلی‌متر و محدوده‌ی شیب -۵ درجه تا ۱۰ درجه است و در صورت تمایل می‌توان از آن در حالت عمودی استفاده کرد. یک جفت بلندگوی ۵ واتی JBL نیز به تجربه‌ی شنیداری بهتر کاربران با جدیدترین کامپیوتر رومیزی لنوو کمک می‌رساند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>