Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مینی کامپیوتر AOOSTAR GEM12 Pro با نمایشگر و اسکنر اثر انگشت عرضه شد

مینی کامپیوتر AOOSTAR GEM12 Pro با نمایشگر و اسکنر اثر انگشت عرضه شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی AOOSTAR مینی کامپیوتر گیمینگ «GEM12 Pro» را روانه‌ی بازار کرد. عرضه‌ی این محصول مدت کمی بعد از آغاز فروش مینی کامپیوتر گیمینگ دیگری با نام «GEM 10» صورت گرفته است. با این حال، مدل جدید مینی کامپیوترهای AOOSTAR از طراحی خاص خودش بهره می‌برد. این مینی کامپیوتر به پردازنده‌ی Ryzen 7 8845HS شرکت AMD مجهز شده است و یک نمایشگر و اسکنر اثر انگشت جهت احراز هویت بیومتریک را نیز ارائه می‌کند.

نمایشگر مینی کامپیوتر AOOSTAR GEM132 Pro به کاربران جزئیات دما و سرعت پردازنده‌ی مرکزی، پردازنده‌ی گرافیکی و رم را نمایش می‌دهد. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند یک پس‌زمینه‌ی سفارشی را برای آن انتخاب کنند و از ساعت مطلع شوند. اسکنر اثر انگشت نیز دقیقاً کنار این نمایشگر قرار دارد و از قابلیت «Windows Hello» مایکروسافت برای باز کردن قفل به‌شیوه‌ی امن و سریع بهره می‌گیرد.

مینی کامپیوتر AOOSTAR GEM12 Pro با نمایشگر و اسکنر اثر انگشت عرضه شد

همان‌طور که بالاتر اشاره شد، مینی کامپیوتر GEM12 Pro از پردازنده‌ی Ryzen 7 8845HS از سری Hawk Point شرکت AMD استفاده می‌کند که ۸ هسته و ۱۶ رشته دارد. کمپانی AOOSTAR برای این مینی کامپیوتر تا حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی SSD از نوع NVMe را در نظر گرفته و آن را به پردازنده‌ی گرافیکی Radeon 780M مجهز کرده است که قطعه‌ی باکیفیتی برای تجربه‌ی بازی‌های امروزی به حساب می‌آید. همچنین باید اشاره داشت که گزینه‌های بدون نمایشگر و اسکنر اثر انگشت این مینی کامپیوتر نیز برای خرید در دسترس قرار گرفته‌اند.

همچنین مطالعه کنید
ویندوز 11 اشتراک گذاری فایل‌ها بین رایانه‌های شخصی را آسان‌تر می‌کند

مینی کامپیوتر GEM12 Pro دارای یک پورت OCuLink است که اتصال کارت گرافیک اکسترنال در حد کامپیوترهای رومیزی را آسان‌تر می‌کند. از سایر گزینه‌های اتصال این دستگاه نیز باید به مواردی نظیر DPI 1.4 ،USB4، پورت USB 3.2 نسل 2 و پورت HDMI 2.1 اشاره کرد. مینی کامپیوتر AOOSTAR GEM132 Pro به‌لطف سیستم خنک‌کننده‌ی باکیفیت Glacier 3.0 و محفظه‌ی بخار بزرگ آن از پس ساعت‌ها بازی کردن مداوم برمی‌آید. توان مصرفی این دستگاه نیز با کمک سیستم خنک‌کننده‌ی قدرتمندش، ۷۵ وات محاسبه شده است.

مینی کامپیوتر AOOSTAR GEM12 Pro با نمایشگر و اسکنر اثر انگشت عرضه شد

مدل پایه‌ی مینی کامپیوتر گیمینگ AOOSTAR GEM12 Pro با پردازنده‌ی Ryzen 7 8845HS در کشور چین قیمتی معادل ۲٬۶۹۹ یوان (حدود ۳۷۵ دلار) دارد و پیش‌فروش مدل پایه‌ی مجهز به پردازنده‌ی Ryzen 7 7840HS با قیمت ۲٬۴۹۹ یوان (تقریباً ۳۴۷ دلار) آغاز می‌شود. کمپانی AOOSTAR در زمان نگارش این متن همچنان جزئیات عرضه‌ی جهانی این مینی کامپیوتر را به اشتراک نگذاشته است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>