Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اطلاعات جذابی از بازی Assassin’s Creed Red افشا شد؛ از موتور بازی‌سازی ارتقایافته تا سیستم پارکور جدید

افشای اطلاعاتی جذاب از بازی Assassin’s Creed Red

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یوبیسافت تاکنون جزئیات زیادی را درباره‌ی قسمت بعدی سری اساسینز کرید به اشتراک نگذاشته است و حتی اطلاعی از عنوان رسمی این بازی نیز نداریم. با این وجود، اخیراً اطلاعات جالب توجهی درباره‌ی این پروژه که با نام رمزی «Assassin’s Creed Codename Red» شناخته می‌شود، به بیرون درز کرده است. با اِروتِک در ادامه همراه باشید تا برخی از جزئیات فاش‌شده‌ی جدید در مورد این بازی موردانتظار را مرور کنیم.

با توجه به گزارشی که توسط تام هندرسون در سایت اینسایدر گیمینگ منتشر شده است، ظاهراً قسمت بعدی سری اساسینز کرید به‌لطف نسخه‌ی ارتقایافته‌ی موتور بازی‌سازی «Anvil» مسیر توسعه‌ی جدیدی را برای این مجموعه آغاز خواهد کرد. این موتور بازی‌سازی در حالت ارتقایافته‌ی خود به تمامی استودیوهای یوبیسافت این امکان را می‌دهد تا به‌شکل واحد و یکپارچه به توسعه‌ی بازی‌های بعدی سری اساسینز کرید بپردازند. این نسخه از انجین Anvil همچنین به ویژگی‌‎های رهگیری نورپردازی جهانی و هندسه‌ی مجازی دسترسی خواهد داشت.

در مورد گیم‌پلی این عنوان نیز اطلاعات جالبی فاش شده است؛ طبق گزارش تام هندرسون، ساخت پایگاه یکی از المان‌های اصلی بازی Assassin’s Creed Red خواهد بود و تکامل و تحول بزرگی نسبت به سیستم ساخت پایگاه بازی Assassin’s Creed Valhalla را ارائه خواهد کرد. در عنوان بعدی سری اساسینز کرید، بازیکنان می‌توانند پایگاه بسازند و مقر خود با نام «Hideout» را گسترش دهند. این گزارش همچنین اشاره کرده است که امکان ساخت ساختمان‌های مختلف در نقاط دلخواه و شخصی‌سازی فضای درونی و نمای بیرونی هر ساختمان، همراه با موارد بیشتر در این بازی فراهم خواهد شد.

به‌لطف استفاده از موتور بازی‌سازی ارتقایافته‌ی Anvil، یوبیسافت ظاهراً در طراحی بسیاری از اجزای اصلی و مرکزی بازی‌های اساسینز کرید مانند انیمیشن‌ها و سیستم پارکور بازنگری کرده است و سیستم جدیدی را جهت ارائه‌ی چرخه‌ی پویای روز و شب به‌کار خواهد گرفت. با توجه به اطلاعات فاش‌شده‌ی این گزارش، سیستم مبارزات Assassin’s Creed Red بر اساس مکانیک‌های بازی اساسینز کرید والهالا توسعه می‌یابد اما تمرکز بیشتری بر خشونت و جزئیات خونینی مانند بریده شدن سر را به نمایش خواهد گذاشت.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ انتشار اولین تریلر بازی Tales of the Shire از دنیای ارباب حلقه ها اعلام شد

این گزارش همچنین افزوده است که از بازی Assassin’s Creed Red «طی ماه‌های آینده» به‌صورت رسمی رونمایی خواهد شد. گزارشات قبلی نیز ادعا کرده بودند که معرفی این بازی برای ماه مِه سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است و این عنوان نهایتاً در اواخر سال ۲۰۲۴ در دسترس قرار خواهد گرفت. یوبیسافت در جریان گزارش مالی سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۲۴ اعلام کرد که قسمت بعدی سری اساسینز کرید قبل از ماه آوریل سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

این بازی که در دوران فئودال ژاپن جریان خواهد داشت، طبق گزارشات اخیر از دو شخصیت اصلی قابل کنترل، یک شینوبی و یک سامورایی، بهره‌مند است و تمرکز بیشتری بر المان‌های مخفی‌کارانه‌‌ی تحت تأثیر فرانچایزهای هیتمن و اسپلینترسل را نمایش خواهد داد. بازی Assassin’s Creed Red همچنین وظیفه‌ی آغاز پروژه‌ی لایو سرویس یوبیسافت با نام «Assassin’s Creed Infinity» را برعهده دارد و هاب لایو سرویس اساسینز کرید را به‌راه خواهد انداخت.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>