Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هوش مصنوعی تکنو برای رابط کاربری HiOS معرفی شد

هوش مصنوعی تکنو برای رابط کاربری HiOS معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی تکنو از محصولات متعددی نظیر گوشی تکنو پووا ۶ پرو، سری کامون 30 و حتی یک کنسول دستی و سگ رباتیک در کنگر‌ه‌ی جهانی موبایل بارسلون (MWC 2024) رونمایی کرد. همزمان با پرده‌برداری از این محصولات هیجان‌انگیز جدید، تکنو رونمایی بزرگ دیگری را نیز تدارک دیده بود و به‌طور رسمی هوش مصنوعی «Tecno AI» را برای دستگاه‌های بهره‌مند از رابط کاربری HiOS معرفی کرد. گوشی‌های جدید تکنو به‌صورت پیش‌فرض به قابلیت‌های هوشمندی مانند ترجمه‌ی زنده و حذف سوژه‌ها از تصاویر دسترسی خواهند داشت.

در گذشته شاهد رونمایی از نام‌هایی نظیر سیری، بیکسبی، الکسا و کورتانا برای دستیارهای هوشمند بوده‌ایم و حالا تکنو برای «دستیار شخصی همه‌جانبه» و جدید خود از نام «Ella» استفاده خواهد کرد. این دستیار قادر به برنامه‌ریزی جلسات و ملاقات‌های کاربران است و می‌تواند اخبار و سایر ویژگی‌های خودکار مانند پاسخ‌گویی به سؤالات قابل جستجو در گوگل و حتی تولید تصاویر را ارائه کند.

ترجمه‌ی زنده‌ی تماس‌ها و محتواهای شبکه‌های اجتماعی از جمله قابلیت‌های هوش مصنوعی تکنو هستند که دسترسی‌پذیری محتوا را برای کاربران بهبود می‌بخشند. این هوش مصنوعی همچنین می‌تواند به‌طور خودکار به ویدیوها زیرنویس اضافه کند. علاوه‌بر این، تکنو اعلام کرد که امکان ارتقاء کیفیت عکس‌ها از طریق هوش مصنوعی مولد این شرکت نیز فراهم شده است و این موتور حتی می‌تواند تصاویر پرتره ایجاد کند.

در قالب یکی از ویژگی‌های جالبی که تکنو برای معرفی از Tecno AI به آن اشاره داشت، این هوش مصنوعی تصاویر را با شرایط مناطق مختلفی شامل آسیای جنوب شرقی، آسیای جنوبی، آفریقا، خاورمیانه، اروپا و آمریکا مطابقت می‌دهد. تابستان امسال بود که تکنو قابلیتی را جهت اصلاح هوشمندانه‌ی نورپردازی چهره‌ در عکس‌ها منتشر کرد و حالا شاهد قابلیت جذاب دیگری هستیم که به تلاش مداوم این شرکت برای ارائه‌ی ویژگی‌های کاربردی و سازگاری بهتر در تمامی زمینه‌‎ها اشاره دارد.

کاربران با کمک این هوش مصنوعی می‌توانند عکس‌هایشان را ویرایش نمایند، افراد غریبه را از پس‌زمینه‌ها حذف کنند و به ایجاد برش‌ها یا برچسب‌هایی از تصاویر بپردازند. این ویژگی هم‌اکنون در بسیاری از پلتفرم‌های دیگر و سیستم‌عامل‌های موبایل در دسترس قرار دارد و اضافه شدن تکنو به این جمع، خبر خوشایندی است. گالری گوشی نیز با توضیح متنی قادر به جستجو کردن عکس‌ها خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
عینک هوشمند Ray-Ban متا با قابلیت‌های هوش مصنوعی چندوجهی، هوشمندتر می‌شود!

تکنو جزئیات مشخصی درباره‌ی زمان در دسترس قرار گرفتن این قابلیت‌ها برای گوشی‌های تکنو را ارائه نکرد اما می‌توان انتظار داشت که این ویژگی‌های جدید تا اوایل تابستان سال بعد منتشر شوند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>