Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تکنو از سری گوشی های کامون 30 رونمایی کرد

تکنو از سری گوشی های کامون 30 رونمایی کرد؛ مدل پرو با 3 دوربین 50 مگاپیکسلی!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تکنو علاوه‌ بر معرفی گوشی قدرتمند «کامون 30 پریمیر فایوجی» (Camon 30 Premier 5G)، از سایر گوشی‌های سری کامون 30 خود نیز رونمایی کرد. این سری در مجموع شامل چهار گوشی کامون 30 فورجی، کامون 30 فایوجی، کامون 30 پریمیر فایوجی و کامون 30 پرو فایوجی می‌شود.

مشخصات گوشی کامون 30 پرو فایوجی تکنو

این گوشی میان‌رده همانند کامون 30 پریمیر فایوجی به تراشه‌ی دایمنسیتی 8200 اولترا مجهز شده است و حتی همان سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و ۱/۱.۵۶ اینچی دوربین اصلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) را همراه با دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌مند از فوکوس خودکار ارائه می‌دهد. با این حال، خبری از بزرگ‌نمایی لنز پریسکوپی پریمیر نیست و تکنو در طراحی گوشی کامون 30 پرو فایوجی از یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

علی‌رغم بی‌بهره بودن مدل پرو از پنل LTPO پریمیر، صفحه‌نمایش این گوشی نیز کیفیت بالایی دارد و با ۶٫۷۸ اینچ، تقریباً اندازه‌ی یکسانی با برادر قدرتمندتر خود را ارائه می‌کند. نرخ نوسازی صفحه‌نمایش گوشی کامون 30 پرو فایوجی ۱۴۴ هرتز و رزولوشن آن ۱٬۰۸۰ در ۲٬۴۳۶ پیکسل است.

انرژی این گوشی توسط یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۷۰ واتی تأمین می‌شود و مشابه مدل پریمیر، می‌توان شاهد بلندگوهای استریو با صدای فراگیر دالبی اتموس (Dolby Atmos) و یک فرستنده‌ی مادون قرمز نیز بود.

مشخصات گوشی کامون 30 فایوجی تکنو

تراشه‌ی گوشی کامون 30 فایوجی نسبت به مدل‌های پرو و پریمیر ضعیف‌تر است و تکنو این گوشی را با تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۲۰ روانه‌ی بازار می‌کند. این‌طور که به نظر می‌رسد، تراشه‌ی کامون 30 فایوجی قادر به ارائه‌ی نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پرو در صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی نیست و در عوض، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به نمایش می‌گذارد. پنل این گوشی اما هنوز از نوع امولد و با رزولوشن +FHD باقی مانده است.

همچنین مطالعه کنید
رویت گوشی پایین‌رده V21 ریلمی در فهرست TENAA

کامون 30 فایوجی از همان دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی دارای لنز فوکوس خودکار دو مدل قبلی بهره می‌برد و حتی از فلاش دمای رنگ دوگانه برخوردار است. درباره‌ی دوربین‌های پشتی نیز باید خبر داد که شاهد یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی متفاوت (۱/۱.۵۷ اینچی) و لرزشگیر اپتیکال تصویر هستیم اما به‌جای دوربین فوق عریض، کامون 30 فایوجی دو دوربین کمکی با رزولوشن پایین را در اختیار کاربران می‌گذارد.

این گوشی همچنین برخی از ویژگی‌های مدل‌های پرو و پریمیر مانند باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۷۰ واتی و بلندگوهای استریو با صدای دالبی اتموس را حفظ می‌کند و حتی کنترل فرستنده‌ی مادون قرمز نیز دست‌نخورده باقی مانده است.

مشخصات گوشی کامون 30 تکنو

گوشی کامون 30 اساساً دارای همان مشخصات مدل فایوجی است، با این تفاوت که از تراشه‌ی هلیو G99 بهره می‌گیرد و تنها از اتصال 4G پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی امولد +FHD این گوشی نیز با همان نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی در دسترس قرار می‌گیرد و یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۷۰ واتی همچنان همراه با بلندگوهای استریوی مجهز به فناوری دالبی اتموس قابل مشاهده هستند.

متأسفانه وضعیت دوربین هم نسبت به مدل فایوجی تغییری نکرده و همان دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با لنز فوکوس خودکار و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال ارائه شده‌اند.

برخلاف سایر گوشی‌های این سری، کامون 30 از NFC بهره می‌برد که تفاوت عجیبی را رقم زده است اما در مجموع مزیتی نسبت به ۳ مدل دیگر به حساب می‌آید.

در نهایت نیز باید به این نکته توجه داشت که هر ۳ مدل مذکور با دو نسخه‌ی مختلف (یکی با قاب شیشه‌ای و دیگری با قاب چرم گیاهی) به بازار راه پیدا می‌کنند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>