Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کنسول بازی دستی GPD Win Mini 2024 رونمایی شد

کنسول بازی دستی GPD Win Mini 2024 رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی چینی GPD از نسخه‌ی ۲۰۲۴ کنسول بازی دستی Win Mini رونمایی کرد. برای آشنایی با مشخصات این کنسول قابل حمل جذاب، با اِروتِک در ادامه همراه باشید.

مشخصات کنسول دستی GPD Win Mini 2024

کنسول بازی دستی GPD Win Mini 2024 رونمایی شد

جدیدترین مدل کنسول Win Mini با پردازنده‌های Ryzen 7 8840U یا Ryzen 5 8640U و ۸ هسته‌ی Zen4 روانه‌ی بازار می‌شود تا سرعت و قدرت بالاتر در بازی‌ها و سایر کارها را برای کاربران تضمین کند. انتظار می‌رود که بهره‌مندی این کنسول از فناوری XDNA AI-core شرکت AMD در بهبود عملکرد Win Mini، خصوصاً در انجام وظایف محاسباتی، مؤثر باشد.

یکی از بزرگ‌ترین بهبودهایی که در این مدل جدید به چشم می‌آید، نمایشگر بهتر آن است. نسخه‌ی ۲۰۲۴ کنسول GPD Win Mini حالا به یک صفحه‌نمایش ۷ اینچی LTPS با رزولوشن 1080p مجهز شده است که توان ارائه‌ی نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را دارد، از FreeSync Premium و نرخ نوسازی تطبیقی (VRR) پشتیبانی می‌کند و از محافظ گوریلا گلس 6 بهره می‌برد.

کنسول بازی دستی GPD Win Mini 2024 رونمایی شد

با این حال، مدل ۲۰۲۴ کنسول دستی GPD دیگر از پورت OCuLink برای اتصال کارت گرافیک اکسترنال برخوردار نیست و به‌جای آن از اتصال USB4 استفاده می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
کنسول دستی استیم دک اولد معرفی شد

این دستگاه همچنین عملکرد بهتری را در امولیت کردن (Emulating) بازی‌های پلی استیشن 3 به نمایش می‌گذارد و با پشتیبانی از دستورالعمل‌های AVX-512، به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه می‌رسد.

کنسول Win Mini 2024 از طریق یک پلتفرم تأمین مالی جمعی برای پیش‌فروش در دسترس قرار می‌گیرد و برچسب قیمتی ۸۷۹ دلار برای کانفیگ پایه‌ی آن با پردازنده‌ی Ryzen 7 8840U و ۳۲ گیگابایت رم همراه با گزینه‌های ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی SSD در نظر گرفته شده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>